پمپ تصفیه آب مکس حرفه ای Intex 26680

Intex 26680

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,000,000 تومان

پمپ تصفیه آب مکس حرفه ای Intex 26680 از بدنه ای با جنس مرغوب تشکیل شده است که میزان دوام و طول عمر بالایی دارد. در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای خرید آماده ساخت. پمپ تصفیه آب برای تمامی استخر ها لازم و ضروری است و به نوعی در مصرف آب صرفه جویی می کند. چرا که با تمیز شدن آب داخل استخر به صورت مداوم نیازی به تعویض آب آن نیست و می توان با یکبار آب پر کردن در بدنه از آن در مدت زمان طولانی بهره برداری کرد. پمپ تصفیه آب را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از داشتن آن در طی مدت زمان طولانی لذت برد چرا که ساخت شرکت معتبر اینتکس است که با قیمت مناسب به فروش می رسد.

خرید پمپ تصفیه آب مکس حرفه ای Intex 26680

بنابراین می توان آن را برای تمامی استخر ها خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد. بدنه دارای امکانات مختلف است و به سرعت آب داخل خود را تصفیه می کند. این محصول را می توان با داشتن جنس با دوام و مقاوم در موقعیت های مختلف قرار داد و از بدنه ضد آب آن بهره مند شد. به طوری که در چنین محیط هایی آسیبی به بدنه وارد نمی شود و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. پمپ تصفیه آب مکس حرفه ای با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه اینتکس موجود است که برای خرید باید به آن مراجعه نمود.

 نوع شنی
 طول 68.9 سانتی متر
 عرض 47.9 سانتی متر
 ارتفاع 62.5 سانتی متر
 ظرفیت تصفیه 56800 لیتر
 وزن23.42 کیلوگرم 
 جنس بدنهپلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی220 ولت 
قابلیت اتوماتیکدارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته بزرگ
  دارای نمایشگر آنالوک نشان دهنده وضعیت
  قابلیت تعویض فیلتر شنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...