پمپ تصفیه آب مکس بزرگ Intex 26679

Intex 26679

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16,000,000 تومان

پمپ تصفیه آب مکس بزرگ Intex 26679 محصولی برای کارکرد با استخر های بزرگ و منحصر به فرد است که میزان آب قابل تصفیه شدن با آن بسیار زیاد می باشد. از این رو می توان به راحتی برای خرید آن اقدام کرد. پمپ تصفیه آب می تواند میزان آب 56800 لیتر را در هر ساعت تصفیه نماید و محیط استخر های بزرگ را عاری از عوامل بیماری زا و کثیفی کند. به همین خاطر است که دارای تجهیزات کامل می باشد و از بدنه ای بزرگ و جادار برخوردار است. این محصول لازم و ضروری خواهد بود.

خرید پمپ تصفیه آب مکس بزرگ Intex 26679

به ویژه در استخر های بزرگ که محیط آن باید به صورت مداوم تمیز و به دور از آلودگی شود. از این رو می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و محصول را مورد استفاده قرار داد. پمپ تصفیه آب به راحتی به بدنه استخر ها متصل می شود و اتصالی ثابت و بدون تحرک دارد در نتیجه کار خود را انجام خواهد داد و به درستی میزان آب داخل بدنه را تصفیه می کند. این پمپ دارای تایمر می باشد و ساعت کارکرد آن نیز معیین خواهد شد. از این رو می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و بهترین موقعیت را به وسیله آن به دست آورد. پمپ تصفیه آب مکس بزرگ را با قیمت مناسب برای محصولات حرفه ای خود از نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

 نوع شنی
 ظرفیت تصفیه56800 لیتر
 وزن28.5 کیلوگرم 
 جنس بدنهپلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی220 ولت 
 قابلیت اتوماتیک دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته بزرگ
  دارای نمایشگر آنالوک نشان دهنده وضعیت
  قابلیت تعویض فیلتر شنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...