پمپ تصفیه آب شنی اینتکس Intex 26645

Intex 26645

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,500,000 تومان

پمپ تصفیه آب شنی اینتکس Intex 26645 از سری محصولات برند و اصل است که تنها در نمایندگی های معتبر اینتکس در سراسر کشور به فروش می رسد و کاربرد زیادی دارد. به دلیل داشتن تایمر بر روی بدنه محصول زمان تصفیه آب مشخص می شود و قادر به کارکرد مداوم و مکرر دارد. از این رو می توان با خیالی آسوده آن را بر روی بدنه های بزرگ استخر پیش ساخته و یا استخر بتنی نصب کرد و نسبت به داشتن آن اقدام نمود. بدنه از جنس پلاستیک فشرده با کیفیت می باشد که به نوبه خود دوام و طول عمر را افزایش می دهد.

پمپ تصفیه آب شنی اینتکس با کیفیت

این پمپ تصفیه آب می تواند درطی سال های زیاد بدون آسیب در محیط باشد و نسبت به تصفیه آب داخل استخر های بزرگ اقدام نماید. این پمپ تصفیه دارای بدنه ای با دو بخش مهم است که در نتیجه میزان کارکرد آن به مراتب بیش تر از سایر محصولات مشابه است. پمپ تصفیه آب را به بدنه استخر ها متصل کنید و از داشتن آن بهره مند باشید. استخر هایی که محل شنای گروهی افراد می باشند و یا برای آموزش شنا در نظر گرفته می شوند باید دارای پمپ تصفیه آب با بدنه بزرگ و توان بالا باشند تا بتوان به راحتی آب داخل بدنه را تصفیه نمود. خرید پمپ تصفیه آب شنی اینتکس Intex 26645 را از سایت فروشگاه اینتکس انجام دهید.

 نوع شنی
 ظرفیت تصفیه 35000 لیتر 
 قدرت تصفیه 9546 لیتر در ساعت 
 نوع کاربری استخر های پیش ساخته و بتنی 
 وزن 17.5 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 ولتاژ مصرفی 220 ولت
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...