پمپ تصفیه آب فیلتری کریستالی Intex 28633

Intex 28633

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,800,000 تومان

پمپ تصفیه آب فیلتری کریستالی Intex 28633 از سری محصولات با کیفیت و اورجینالی می باشد که دارای دوام و طول عمر بالا است. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای استخر هایی با سایز بزرگ سفارش داد. این محصول دارای توان 110-120 ولتی است و در هر ساعت 2500 لیتر آب را تصفیه می کند. در نتیجه بهتر است که برای استفاده در استخر های بتنی نیز مد نظر قرار گیرد و بر روی آن ها نصب شود. این محصول بر خلاف پمپ تصفیه آب هایی که دارای ساختار استوانه ای و کوچک می باشند نیاز به نصب دارد و در نتیجه برای افراد کمی وقت گیر می باشد.

خرید پمپ تصفیه آب فیلتری کریستالی

بدنه سازگاری های لازم را برای داشتن موقعیت دلخواه دارد که در نتیجه می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. این محصول نیز با فیلتر کار می کند و فیلتر داخل آن سبب جذب آلودگی و کثیفی می شود. برای داشتن بهترین کارکرد از این محصول بهتر است فیلتر داخل آن را هفته ای یکبار تعویض نمود. در این صورت کارکرد آن به بهترین شکل رخ می دهد و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. جهت سفارش این پمپ تصفیه آب به فروشگاه محصولات اینتکس مراجعه کنید تا با بهترین قیمت موقعیت دلخواهی برای استخر پیش ساخته و استخر بتنی خود ایجاد نمایید.

قیمت پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس

نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 9463 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 نوع فیلتر فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن 11 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...