پمپ تصفیه آب فیلتری قوی اینتکس Intex 28635

Intex 28635

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,200,000 تومان

پمپ تصفیه آب فیلتری قوی اینتکس Intex 28635 از بدنه ای با دو بخش اصلی تشکیل شده است و از نوع پمپ های فیلتری می باشد که برای بدنه های بزرگ استخر های پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول تنها برای استخر های پیش ساخته و بتنی مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به تایمر می باشد. به طوری که می توان زمان تصفیه آب را مشخص کرد و میزان حجم آب داخل بدنه را نیز تعیین نمود تا عملکرد پمپ تصفیه آب به خوبی شکل بگیرد. این محصول بی نظیر با برند اینتکس شناخته شده است و از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است تا در صورت ارتباط با آب و رطوبت دچار آسیب نشود.

پمپ تصفیه آب فیلتری قوی اینتکس

فیلتر مورد استفاده در این نوع پمپ تصفیه آب از نوع A می باشد که تنها در داخل بدنه این محصول جای می گیرد. پمپ تصفیه آب برای داشتن بهترین موقعیت در داخل آب های استخر های پیش ساخته بتنی لازم و ضروری است و بدنه را عاری از عوامل بیماری زا و آلودگی می سازد. به این ترتیب می توان حجم قابل توجهی آب را در مدت زمان کم تصفیه نماید. میزان آبی که در هر ساعت از این محصول تصفیه می شود به مقدار 1500 لیتر بوده است که قابل توجه می باشد. جهت سفارش و خرید این نمونه از وسایل مورد نیاز استخر ها به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 5678 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 نوع فیلتر فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن 7.5 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...