پمپ تصفیه آب فیلتری بزرگ Intex 28603

Intex 28603

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان

پمپ تصفیه آب فیلتری بزرگ Intex 28603 برای استخر های پیش ساخته با قطر های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و در زمان کم محیط را عاری از آلودگی می سازد. داخل بدنه پر از آب می باشد که با وجود این محصول می توان به راحتی موقعیت دلخواهی برای شنا و سرگرمی های آبی به دست آورد. پمپ تصفیه آب فیلتری به وسیله فیلتر های یکبار مصرف که در داخل دستگاه قرار می گیرند کار می کند و می تواند آلودگی و کثیفی را به خود بگیرد تا در نتیجه در مدت زمان مشخص بتوان فیلتر را تعویض کرد و مجدد کارایی محصول را به بهترین شکل ایجاد نمود.

خرید پمپ تصفیه آب فیلتری بزرگ Intex 28603

پمپ تصفیه آب برای استخر های ایزی ست بزرگ با قطر 366 و 396 و 457 کار برد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد و قادر است که به صورت مداوم حجم آب داخل بدنه را تعویض کند. این در حالی است که سایر پمپ های تصفیه مناسب این محصولات نخواهند بود و کارکرد درستی نخواهند داشت. انواع استخر های فریمی که دارای قطر 366 می باشند نیز می تواند به وسیله این پمپ تصفیه آب تمیز شود و مورد استفاده مداوم افراد قرار گیرد. توان این محصول 110-120 ولت است که می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار داد. جهت خرید این نمونه از وسایل جانبی که بهترین و کاربردی ترین محصول برای استخر های پیش ساخته است به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 2006 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 نوع فیلتر فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن 3.2 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...