پمپ تصفیه آب فیلتری با توان بالا Intex 28637

Intex 28637

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,950,000 تومان

پمپ تصفیه آب فیلتری با توان بالا Intex 28637 بهترین نمونه برای انواع استخر های ایزی ست و استخر های فریمی با ساختار گرد و مستطیلی شکل است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. این محصول را می توان با خیالی آسوده به بدنه استخر پیش ساخته متصل کرد و در نهایت بیش ترین کاربرد را از آن به دست آورد. چرا که محصول در هر ساعت قادر به تصفیه 750 لیتر آب می باشد که به نوبه خود حجم قابل توجهی از آب بوده است که یک پمپ تصفیه آب فیلتری قادر به تعویض آن می باشد.

خرید پمپ تصفیه آب فیلتری با توان بالا Intex 28637

دو شلنگ بر روی بدنه محصول قرار دارد که ورودی و خروجی آب به داخل بدنه پمپ تصفیه آب می باشد و به این صورت آب به داخل بدنه استخر پیش ساخته ورود و خروج پیدا می کند. توان محصول 110-120 ولت است که می تواند بیش ترین کارایی را داشته باشد. همچنین قادر به استفاده در استخر های ایزی ست با قطر 457 سانتی متری بوده است و برای استخر های فریمی گرد با قطر 427 و 457 سانتی متری مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ تصفیه آب برای استخر های فریمی مستطیلی شکل که دارای ابعاد 488 در 244 سانتی متری است نیز به کار گرفته می شود. دارندگان این استخر های پیش ساخته قادر به خرید پمپ تصفیه آب فیلتری از فروشگاه محصولات اینتکس خواهند بود.

نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 3785 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 نوع فیلتر فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن 3 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...