پمپ تصفیه آب فیلتری استخر اینتکس Intex 28601

Intex 28601

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان

پمپ تصفیه آب فیلتری استخر اینتکس Intex 28601 از ساختاری منحصر به فرد و ساده تشکیل شده است که توانایی تمیز کردن آب داخل استخر های پیش ساخته را دارد و کارکرد آن به صورت مداوم می باشد. این محصول از بخش استوانه ای شکل برخوردار است که از آن دو شلنگ خارج شده اند که در دو سوی محصول قرار گرفته است. هر یک از این شلنگ ها به بدنه استخر پیش ساخته متصل می شوند و به این ترتیب کارایی خود را انجام می دهند. پمپ تصفیه آب فیلتری به وسیله فیلتری که در داخل بدنه وجود دارد آلودگی و عوامل بیماری زای داخل آب استخر پیش ساخته را جمع آوری می کند و قادر به کارکرد مدام است.

خرید پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس

از این رو برای اغلب محصولات مورد استفاده قرار گرفته و جزو ضروری ترین محصولات جانبی برای استخر پیش ساخته است. توان این محصول 110-120 ولت است که در هر ساعت 300 لیتر آب را تصفیه می کند و در داخل بدنه می ریزد. این محصول را می توان برای انواع استخر های ایزی ست با قطر 183 و 244 و 305 سانتی متری مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. همچنین برای انواع استخر های فریمی با قطر 305 سانتی متری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. جهت تکمیل مجموعه آبی خود و مجهیز کردن آن به پمپ تصفیه آب فیلتری به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و خرید محصول را انجام دهید.

نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 1250 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 نوع فیلتر فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن 2.5 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...