پمپ تصفیه آب شنی جدید اینتکس Intex 26675

Intex 26675

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,200,000 تومان

پمپ تصفیه آب شنی جدید اینتکس Intex 26675 برند و اصل است و از مزیت های مختلف برخوردار می باشد. داشتن این محصول کمک می کند که آب داخل استخر های بزرگ به صورت مداوم تصفیه شود و عاری از هر گونه آلودگی و عوامل بیماری زا گردد. این محصول دارای توان 110-120 ولتی است که برای استخر های فریمی با ابعاد 732 در 366 سانتی متر کاربرد دارد. فضای داخل استخر باید همواره تمیز باشد تا آب داخل آن نیز دچار آلودگی نگردد و افراد در صورت تمایل بتوانند به راحتی از داشتن آن استفاده نمایند.

خرید پمپ تصفیه آب شنی اینتکس

به این ترتیب برای شنا و آبتنی در داخل این محیط ها با وجود پمپ تصفیه آب مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد شد و مانعی برای ورود به آب وجود نخواهد داشت. از این رو کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند می توانند با خیالی آسوده شنا و تفریحات آبی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. محصول دارای تایمر است و این تایمر بر روی یکی از دو بخش اصلی تشکیل دهنده پمپ تصفیه آب قرار دارد. تایمر نشان می دهد که چه میزان آب توسط پمپ تصفیه شود و در چه زمانی این کار صورت گیرد. به این ترتیب بهترین نمونه از پمپ های تصفیه آب خواهد بود. خرید این محصول تنها از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

 نوع شنی
 ظرفیت تصفیه 65000 لیتر
 قدرت تصفیه 10600 لیتر
 وزن 22 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی220 ولت 
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته بزرگ
  دارای نمایشگر آنالوک نشان دهنده وضعیت
  قابلیت تعویض شن داخلی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...