پمپ تصفیه آب شنی استخر اینتکس Intex 26647

Intex 26647

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,500,000 تومان

پمپ تصفیه آب شنی استخر اینتکس Intex 26647 از بهترین ساختار با مزیت های زیاد تشکیل شده است که می توان نسبت به استفاده کردن از آن در موقعیت های مختلف اقدام کرد. بدنه دارای سازگاری زیاد است به طوری که دوام و طول عمر دارد. در نتیجه در محیط مرطوب و کنار استخر قرار می گیرد و دچار مشکل نخواهد شد. این پمپ تصفیه آب برای استخر های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله آن می توان به استخر های فریمی و بزرگ اشاره کرد. استخر های فریمی گرد با قطر 732 سانتی متر و یا استخر های فریمی مستطیلی شکل با ابعاد 975 در 488 سانتی متری نمونه ای از این محصولات می باشند که به راحتی توسط پمپ تصفیه آب مد نظر فضای داخل خود را عاری از آلودگی و کثیفی می سازد و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد نماید.

پمپ تصفیه آب شنی استخر اینتکس Intex 26647 | اینتکس ایران

در نتیجه افراد برای شنا در داخل این استخر ها همواره دارای آب تمیز و پاکیزه هستند که توسط دستگاه تصفیه شده است. در داخل این دستگاه از فیلتر استفاده می شود که بهتر است آن را هفته ای یکبار تعویض نمود. به این ترتیب دارای بهترین ساختار است و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. جهت سفارش آسان پمپ تصفیه آب استخر اینتکس تنها می توان به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد تا در نهایت در کم ترین زمان محصول مورد نظر خود را سفارش داد.

خرید پمپ تصفیه آب شنی استخر اینتکس | اینتکس ایران

 نوع شنی
 طول 59 سانتی متر
 عرض 66 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 ظرفیت تصفیه 10600 لیتر
 وزن25 کیلوگرم 
 جنس بدنهپلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی220 ولت 
 قابلیت اتوماتیکدارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته بزرگ
  دارای نمایشگر آنالوک نشان دهنده وضعیت
  قابلیت تعویض فیلتر شنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...