پمپ تصفیه آب برای استخر های بزرگ Intex 28636

Intex 28636

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان

پمپ تصفیه آب برای استخر های بزرگ Intex 28636 از توان بالایی برخوردار می باشد که قادر به کارکرد مداوم است و دچار مشکل نیز نخواهد شد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای خرید سفارش داد. پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری است و فیلتر مورد استفاده در آن نیز به حالت استوانه ای شکل است تا در داخل محصول به راحتی قرار گیرد. تعویض به موقع فیلتر در میزان عملکرد درست آن نقش دارد و قادر به داشتن موقعیت دلخواه می باشد. بدنه از جنس پلاستیک فشرده است که در برابر رطوبت و آب نیز مقاومت دارد و دچار خرابی نمی شود. 

خرید پمپ تصفیه آب استخرهای بزرگ

در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و خرید را انجام داد. پمپ تصفیه آب توان 220-240 ولتی دارد که برای استخر های بزرگ کاربرد دارد. به همین خاطر قادر به تصفیه آب 1500 لیتری در هر ساعت می باشد که به نوبه خود میزان قابل توجهی است. از این رو افرادی که دارای استخر های پیش ساخته بزرگ می باشند که قطر و ابعاد 5 متر به بالا دارند باید از پمپ تصفیه آب مد نظر که دارای تایمر نیز بوده است استفاده کنند تا در نهایت به بهترین موقعیت دست پیدا نمایند. اگر قصد خرید این محصول را دارید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

پمپ تصفیه آب برای استخر های بزرگ با کیفیت

نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 5678 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 نوع فیلتر فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن 3 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و ایزی ست
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...