پمپ تصفیه آب استخر H بست وی bestway 58383

bestway 58383

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان

پمپ تصفیه آب استخر H بست وی bestway 58383 جزو محصولات و لوازم های یدکی شرکت بست وی می باشد که این کمپانی سعی کرده تا محصولی را ارائه کند که به وسیله آن بتوانید به راحتی آب داخل استخرهایی با ابعاد کوچک را تصفیه کنید. کاربرد اصلی این محصول به گونه ای است که دارای یک عدد ورودی و خروجی بوده و شما می توانید ورودی و خروجی آن را به صورت جدا و با شلنگ های موجود در داخل بسته بندی این محصول به استخر خود متصل کنید. هم چنین پس از انجام این کار شما می توانید به راحتی با اتصال این پمپ تصفیه آب به برق شهری آن را روشن نموده و اقدام به استفاده از این محصول در جهت تمیز نگه داشتن آب استخر خود کنید. این پمپ تصفیه آب بیشتر برای استخرهایی با ابعاد کمتر از 5 متر استفاده می شود و عمدتا افرادی که استخرهای دو و سه متری را خریداری می کنند می توانند از این محصول استفاده نموده و لذت ببرند.

پمپ تصفیه آب استخر H بست وی bestway 58383 | اینتکس ایران

دیگر ویژگی خوبی که پمپ تصفیه آب استخر H بست وی bestway 58383 داراست بحث جنس بدنه مقاوم و باکیفیت این محصول است که سبب شده تا شما بتوانید بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن سریع این پمپ از آن بهره مند شوید. هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول وزن زیادی ندارد و طبیعتا حمل و جا به جایی این پمپ تصفیه آب کاری ساده و آسان می باشد که به راحتی قابل اجراست. با در نظر گرفتن این توضیحات و همین طور با مشاهده توضیحات ذکر شده در بخش جدول مشخصات این پمپ تصفیه آب ، شما می توانید خرید این محصول را از سایت فروشگاه ایران اینتکس به راحتی به ثبت برسانید.

خرید پمپ تصفیه آب استخر H بست وی | اینتکس ایران

نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 2006 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 نوع فیلتر فیلتر کاغذی دو تکه 
 وزن 2 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت بست وی
  مناسب استخر های پیش ساخته و ایزی ست
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...