پمپ تصفیه آب استخر نمکی اینتکس Intex 26667

Intex 26667

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,400,000 تومان

پمپ تصفیه آب استخر نمکی اینتکس Intex 26667 قابلیت تصفیه آب استخر پیش ساخته در کنار شفاف سازی آن را دارد. شفاف سازی آب داخل استخر پیش ساخته به وسیله نمک انجام می گیرد که در مخزن پمپ تصفیه آب قرار می گیرد و می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. در این صورت بدون شور کردن آب می تواند میزان آب زیادی را در هر ساعت تصفیه و شفاف سازد و در این صورت محیط را عاری از آلودگی و عوامل بیماری زا نماید. این پمپ تصفیه آب دارای شلنگ اتصال به بدنه استخر پیش ساخته می باشد که اب را به داخل بدنه وارد می کند و از آن خارج می نماید. میزان نمکی که برای استفاده از پمپ تصفیه آب در هر ساعت نیاز است 5 گرم می باشد که به صرفه بوده و در نهایت می توان بدون شور کردن آب بهترین اوقات را تجربه نمود. وجود نمایشگر دیجیتالی که بر روی دستگاه قرار دارد و دکمه هایی که بر روی آن واقع شده است همگی برای ایجاد کارکرد درست محصول می باشند و می توان میزان برق مورد استفاده در دستگاه و همچنین حجم آبی که نیاز به تصفیه آن است را مشخص کرد و در نهایت به تصفیه و تمیز کردن آب داخل استخر اقدام نمود. 

پمپ تصفیه آب نمکی اینتکس

اینتکس ایران یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش پمپ های تصفیه آب می باشد که تمامی محصولات خود را به صورت برند و اصل ارائه می دارد. از این رو می توان استخر های پیش ساخته اینتکس و بست وی و همچنین لوازم جانبی مورد استفاده برای آن را از فروشگاه تهیه کرد و با خیالی آسوده به استفاده کردن از آن پرداخت. این پمپ تصفیه آب استخر نمکی اینتکس Intex 26667 در فروشگاه اینتکس ایران موجود می باشد که با بدنه ای که دارای سازگاری زیاد می باشد و دوام بالا دارد و بهترین اوقات را برای افراد رقم می زند به فروش می رسد. به جهت خرید آسان این محصول تنها می توان به نمایندگی اینتکس مراجعه کرد.

فروش پمپ تصفیه آب نمکی الکترولیتی

 نوع نمکی
 ظرفیت تصفیه26500 لیتر
 وزن9 کیلوگرم 
 جنس بدنهپلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی220 ولت 
 قدرت تصفیه 5400 لیتر
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب انواع استخر های پیش ساخته
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...