پمپ تصفیه آب استخر بزرگ Intex 26651

Intex 26651

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,500,000 تومان

پمپ تصفیه آب استخر بزرگ Intex 26651 متناسب با بدنه استخر های بزرگ طراحی و تولید شده است به طوری که می تواند به راحتی میزان بالایی از آب را تصفیه نماید. تصفیه آب به صورت مکرر و مداوم صورت می گیرد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. برای داشتن تفریحات آبی و داشتن امکانات لازم برای ایجاد محیطی برای شنای گروهی نیاز به مهیا کردن امکانات در موقعیت های آبی می باشد. این محیط با داشتن پمپ تصفیه آب مهیا خواهد شد که آب داخل استخر را عاری از عوامل بیماری زا می کند و به صورت مداوم به تصفیه آب و ضد عفونی کردن آن می پردازد.

پمپ تصفیه آب استخر بزرگ Intex 26651 | اینتکس ایران

پمپ تصفیه آب را می توان برای بدنه های بزرگ استخر های پیش ساخته و حتی استخر های بتنی نیز مورد استفاده قرار داد به طوری که قدر به داشتن توان بالا می باشد و میزان آبی که در هر ساعت تصفیه می کند زیاد بوده است. از این رو در زمان کم کار خود را انجام می دهد و به صورت مداوم کارکرد دارد. این محصول دارای دو بخش اصلی است که در یکی از آن ها فیلتر قرار می گیرد و دیگری دارای تایمر و خروجی آب می باشند. دو شلنگ متصل بر بدنه به بدنه استخر نیز متصل می شود و کار خود را به خوبی انجام می دهد. افرادی که به سمت داشتن این نمونه از محصولات کشیده می شوند می توانند خرید آن را از طریق نمایندگی اینتکس ایران انجام دهند.

خرید پمپ تصفیه آب استخر بزرگ | اینتکس ایران

 نوع شنی
 طول 45 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت تصفیه 74200 لیتر
 وزن23 کیلوگرم 
 جنس بدنهپلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی220 ولت 
 قابلیت اتوماتیک  دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته بزرگ
  دارای نمایشگر آنالوک نشان دهنده وضعیت
  قابلیت تعویض فیلتر شنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...