نحوه چسباندن سوراخ استخر بادی وابسته به محل آسیب دیده دارد تا بتوان از بروز آسیب های بزرگ تر جلوگیری کرد و همچنین توانست محصول را مجدد برای استفاده آماده کرد. چرا که بدنه تمامی محصولات بادی تو خالی می باشد و فضای داخلی آن نیز از باد پر شده است. در نتیجه در معرض آسیب هایی مانند سوراخ شدن قرار می گیرد و افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. از این رو علاقه مندان به داشتن استخر بادی می بایست به مراقبت کردن درست از محصول بپردازند تا دچار چنین مواردی نشوند. علاوه بر این موارد بدنه دارای کیفیت بالا است و از ضخامت زیاد تشکیل شده است که به طبع طول عمر بالایی دارد و می تواند در مدت زمان طولانی استفاده شود. اما در این حالت نیز در معرض خطر قرار می گیرد که با مراقبت نکردن از محصول می توان شاهد آسیب دیدن بدنه شد. استخر بادی نیز از جمله این محصولات است که دارای حساسیت های زیاد می باشد. چرا که بدنه بر روی سطوح مختلف راه اندازی می شود و بیش تر در معرض سوراخ شدن از ناحیه کف و دیواره ها می باشد. 

اما با مراقبت کردن از بدنه این احتمال به حداقل می رسد طول عمر بیش تری شامل آن می گردد. با این وجود اگر بدنه محصول بادی شما دچار آسیبی مانند سوراخ شدگی شود می توان به وسیله برچسب تعمیرات و یا چسب تعمیرات به ترمیم بدنه اقدام نمود. استفاده از این دو نوع وسیله ضروری بستگی به میزان آسیب و محل آسیب دارد. با این وجود افراد به راحتی قادر به استفاده از محصول مورد نظر خواهند بود و دیگر خرابی های بیش تر و آسیب های جدی تر شامل این محصول نخواهند شد. با داشتن برچسب تعمیرات و چسب تعمیرات بلااستفاده شدن محصول مورد نظر  رخ نمی دهد و می توان از بدنه توخالی و بادی و جذاب این محصول برای استفاده در موقعیت های مختلف بهره مند شد. بدنه تو خالی و بادی در استخر های بادی نقش ستون و جایگاه را دارد که با داشتن میزان باد معین به استحکام مد نظر می رسد. زمانی که محل دچار سوراخ شود این خصوصیات نیز تحت تاثیر قرار می گیرند و دیگر قادر به ایفای کارایی نمی باشند. از این رو روش های مختلف برای ترمیم معرفی می شود که با استفاده از ابزار مناسب رخ می دهد. با هم به بررسی برخی نکات در خصوص نگه داری از استخر بادی و همچنین ترمیم بدنه به وسیله چسباندن چسب بر روی آن می پردازیم تا در نهایت به درستی از محصول مورد نظر خود استفاده نماییم.

نحوه چسباندن سوراخ استخر بادی | اینتکس ایران

نکات مراقبتی از استخر بادی

اولین مطلب در خصوص نحوه چسباندن سوراخ استخر بادی نکات مراقبتی از محصول است که با رعایت نکردن آن ها سوراخ ایجاد می شود. در واقع اگر این نکات رعایت شود احتمال خیلی کمی برای ایجاد سوراخ در بدنه وجود دارد. از این رو افراد باید نسبت به رعایت آن ها اقدام کنند و با اختیار کامل این کار را انجام دهند. در نتیجه شاهد سلامت بدنه محصول خواهند بود. چنانچه به هر دلیل بدنه دچار سوراخ و آسیب شود می توان آن را ترمیم کرد. به شرط آن که محل سوراخ قابل ترمیم باشد. در غیر این صورت تنها افراد تعمیرکار قادر به درست کردن محصول خواهند بود. نکات مراقبتی از این محصول به دلیل داشتن بدنه تو خالی و بادی وجود دارد. چرا که این بدنه بیش تر در معرض خطر است و آسیب پذیر می باشد. به طور مثال برای راه اندازی و نصب محصول می بایست محیط عاری از هر گونه اشیاء تیز باشد. چرا که برخورد اشیاء تیز به بدنه سریعا محصول را تحت تاثیر قرار می دهد و بدنه را سوراخ می کند. به همین خاطر اگر به بدنه نزدیک شود آسیب رخ می دهد که به استفاده کنندگان توصیه می شود قبل از نصب محصول به بررسی محل مورد نظر بپردازند تا در نتیجه این عوامل رخ ندهد. در زمان استفاده نیز از برخورد اشیاء تیز به استخر بادی جلوگیری کنید تا مشکلات ناشی از آسیب برای شما رخ ندهد.

علاوه بر این موارد نزدیک کردن حرارت و شعله بدنه را دچار تغییر شکل می کند و نمی توان از آن استفاده کرد. این مشکل و آسیب در اغلب موارد قادر به ترمیم نیست و بدنه به طور کلی خراب می شود. از این رو استخر بادی را در نزدیکی حرارت و شعله راه اندازی نکنید و همچنین این عوامل را به محصول نزدیک ننمایید تا محصولی با طول عمر بالا داشته باشید و از آن در بسیاری از موارد استفاده کنید. علاوه بر این موارد از کشیدن بدنه استخر بادی بر روی سطح زمین خودداری کنید. این کار خطر سوراخ شدن بخش کف را افزایش می دهد و سبب آسیب دیدن آن می شود. با رعایت این نکات افراد می توانند به محصولی سازگار با طول عمر بالا دسترسی داشته باشند.

نحوه چسباندن سوراخ استخر بادی با برچسب

همان طور که اشاره شد در محل های مختلف بدنه آسیب و سوراخ شدن ایجاد می شود که افراد می بایست نسبت به ترمیم آن اقدام کنند تا روند آسیب و خرابی سبب خرابی کلی بدنه نشود. ایجاد سوراخ معمولا بر روی دیواره ها و بخش کف رخ می دهد که در نتیجه استفاده از برچسب تعمیرات گزینه ای درست می باشد. برچسب تعمیرات به طور کلی سوراخ ایجاد شده بر روی بدنه را احاطه می کند و قادر خواهد بود بهترین مزیت ها را داشته باشد. از این رو سوراخ به پارگی بدنه منجر نمی شود و افراد می توانند به راحتی محصول خود را ترمیم نمایند. در زمان خرید محصول بادی اغلب برچسب تعمیرات در کنار محصول و در بسته بندی آن وجود دارد اما در صورت نبود آن نیز می توان با قیمت مناسب و ارزان آن را از نمایندگی اینتکس خریداری کرد. تمامی دارندگان محصولات بادی به ویژه استخر بادی باید دارای برچسب تعمیرات باشند تا در صورت بروز آسیب به سرعت به ترمیم آن بپردازند. چرا که با ترمیم نکردن احتمال بروز آسیب های بیش تر مانند پارگی وجود خواهد داشت و افراد قادر به ترمیم آن نخواهند بود. 

برچسب تعمیرات مانند یک ورق می ماند که در سمتی از آن کاغذ چسبیده است. برای استفاده از آن باید کاغذ جدا شود تا بخش چسبی آن بیرون آید. سپس محل سوراخ مشخص شده و این برچسب به راحتی بر روی آن قرار می گیرد. با این وجود سرعت ترمیم بدنه نیز زیاد می شود و در مدت زمان کم افراد قادر به داشتن یک محصول منحصر به فرد برای استفاده و سرگرمی خواهند شد. 

نحوه چسباندن سوراخ استخر بادی با برچسب | اینتکس ایران

نحوه چسباندن سوراخ استخر بادی با چسب 

مورد بعدی که برای ترمیم بدنه وجود دارد چسب تعمیرات است که مانند یک چسب قوی بخش های مختلف بدنه را ترمیم می کند. این مورد اغلب برای چسباندن درز های ایجاد شده در استخر بادی مورد استفاده قرار می گیرد و به راحتی می تواند از بروز آسیب و خرابی جلوگیری نماید. در نتیجه داشتن چسب تعمیرات نیز لازم و ضروری است و افراد می توانند با داشتن آن محصولی بدون آسیب و خرابی را داشته باشند. بخش های مختلف محصول با بست های گوناگون به هم متصل شده است و تشکیل این محصول منحصر به فرد را داده است. در واقع بدنه به وسیله دوخت ایجاد نشده است و تنها با این بست ها که به صورت پرش می باشند ایجاد شده است. زمانی که بدنه دچار آسیب می شود این بست ها و پرس ها از هم باز می شوند و موقعیت برای ایجاد خرابی مهیا می گردد. در نتیجه باید نسبت به ترمیم بخش مورد نظر پرداخت تا محصول بدون آسیب و خرابی مجدد استفاده شود. چسب تعمیرات گزینه ای مناسب برای ترمیم این قسمت است و بخش پرس و بست ها را به هم متصل می کند. با توجه به این مطالب در صورت کهنه شدن محصول و باز شدن این بخش ها در اثر قدیمی شدن نیز می توان از چسب تعمیرات استفاده کرد و به راحتی محصول را برای استفاده آماده کرد. 

چسب تعمیرات نیز مانند سایر وسایل جانبی و همراه ممکن است در کنار محصول به خریداران داده شود اما در صورت نبود آن نیز به راحتی از فروشگاه های اینتکس خریداری می شود. قیمت خرید این چسب ها نیز مانند برچسب تعمیرات مناسب است و افراد می بایست به خرید چسب های با کیفیت و مرغوب اقدام کنند. این چسب ها نیز دارای برند های معتبر هستند که خرید چسب اورجینال به شما توصیه می شود.

نحوه چسباندن سوراخ استخر بادی با چسب تعمیرات | اینتکس ایران

خرید چسب و برچسب تعمیرات استخر بادی

همان طور که گفته شد این موارد در کنار محصول به خریداران ارائه می شود اما در صورت نبود آن باید به خرید اقدام کرد. خرید این مورد از طریق مراجعه به نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود تا بهترین و با کیفیت ترین چسب و برچسب تعمیرات خریداری شود. این محصولات با جنس با کیفیت توانایی داشتن دوام بالا دارند اما در صورت نبود این کیفیت بالا طول عمر کمی دارند و به سرعت تحت تاثیر قرار گرفته و مجدد سوراخ و درز  را باز می کنند. به همین خاطر خرید برچسب و چسب تعمیرات بست وی به شما توصیه می شود تا محصولات خود را به درستی تعمیر کنید و نسبت به استفاده از آن ها در موقعیت های مختلف اقدام نمایید.