قلعه بادی کودک اینتکس مدل کالسکه Intex 56514

Intex 56514

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
2,500,000
2,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک اینتکس مدل کالسکه Intex 56514 مجموعه ای منحصر به فرد از بخش های بادی و مقاوم است که در نهایت کیفیت ساخته شده است. موقعیت این محصول برای داشتن انواع تفریحات مهیج برای کودکان مناسب می باشد و می تواند بهترین شرایط را فراهم سازد تا ساعات زیادی را مشغول بازی و سرگرمی بوده و از آن لذت ببرید. قلعه بادی رنگبندی خاصی دارد و فانتزی ترین محصول برای استفاده رده سنی کودک است. این بدنه دارای ساختاری منحصر به فرد می باشد که مشابه با کالسکه ساخته شده است. کالسکه شامل اسب بادی می باشد که عروسک بادی برای بازی کودکان است و بخشی محصور که قلعه بادی مد نظر را شامل می شود. هر دو قسمت سبب ایجاد موقعیت مناسب برای بازی و سرگرمی کودکان است و می تواند بهترین شرایط را برای آن ها ایجاد سازد.

قیمت قلعه بادی کودک اینتکس مدل کالسکه Intex 56514 | اینتکس ایران کسانی که به سمت داشتن یک محصول منحصر به فرد و مجهز برای کودکان خود کشیده می شوند می توانند قلعه بادی را مورد خریداری قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. چرا که بدنه دارای طول عمر بالا است و می تواند بهترین اوقات را برای کودکان سپری کند. به دلیل داشتن رنگبندی و ساختاری فانتزی و لطیف که از رنگ های شاد و روشن تشکیل شده است اغلب کودکان دختر تمایل به استفاده از این محصول دارند. برای خرید قلعه بادی کودک اینتکس مدل کالسکه Intex 56514 با مناسب ترین قیمت و کیفیت می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت اینتکس ایران استفاده نمایید.

قلعه بادی کودک اینتکس مدل کالسکه Intex 56514 اصل | اینتکس ایران

نوع خانگی
 طول 145 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 104 سانتی متر
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 جنس رویه PVC طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 12.07 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 ساختار دو تکه
 دارای اسب بادی جداگانه
 دارای بدنه مقاوم
 ابعاد اسب بادی :
 ( طول : 124 سانتی متر ،
 عرض : 58 سانتی متر
 و ارتفاع : 66 سانتی متر )
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...