قلعه بادی طرح ماشین اینتکس Intex 48661

Intex 48661

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
780,000 تومان

قلعه بادی طرح ماشین اینتکس Intex 48661 بدنه ای با ساختار خاص دارد که از جذابیت زیاد برخوردار می باشد. این محصول را می توان به راحتی در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. طرح ماشین محبوبیت زیادی در بین کودکان دارد و آن ها را به خود جذب می کند. به ویژه کودکان پسر که تمایل زیادی به رانندگی و حضور در ماشین دارند بیش تر به سمت استفاده از این محصول منحصر به فرد کشیده می شوند. این محصول شامل بخشی سربسته و بادی است که دارای دیواره های بادی و محکم نیز می باشد. این دیواره های محکم قادر به حفظ کودکان در داخل خود می باشد و می تواند دوام و طول عمر آن را بیش تر کند.

فروش قلعه بادی طرح ماشین اینتکس Intex 48661 | اینتکس ایران همچنین میزان سازگاری محصول با انواع بازی کودکان نیز به وسیله داشتن ساختار محکم و استوار برقرار خواهد شد. محصول مورد نظر علاوه بر داشتن استحکام بالا و کیفیت بالا دارای بدنه ای با رنگبندی متنوع و فانتزی است تا تشابه آن با ماشین های بازی کودکان را بیش تر نماید. از این رو بیش تر می تواند در نظر کودکان جذاب محسوب شود تا مشتاق بازی و سرگرمی با این محصول منحصر به فرد باشند. قلعه بادی را می توان با قیمت ارزان خریداری کرد. چرا که محصول برند و اصل است و علاوه بر این که کیفیت مرغوبی دارد. اگر قصد خرید قلعه بادی طرح ماشین اینتکس Intex 48661 را دارید می توانید محصول را از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

قلعه بادی طرح ماشین اینتکس Intex 48661 جدید و ارزان | فروشگاه اینتکس ایران

نوع خانگی ، مسافرتی
 طول 145 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 ظرفیت آب 80 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC
 پمپندارد
نوع پمپ-
 وزن 3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای سایه بان
 دارای دیواره برای محافظت از کودک
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...