قلعه بادی رنگارنگ بست وی Bestway 52182

Bestway 52182

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان

قلعه بادی رنگارنگ بست وی Bestway 52182 محصولی با طراحی ساده می باشد که برای استفاده کودکان طراحی و تولید شده است. با توجه به این که مخاطب این محصول کودکان است رنگبندی آن از رنگ های شاد و روشن تشکیل شده است تا بتوان برای این رده سنی مناسب ترین محصول را به وجود آورد. این قلعه بادی را با رنگبندی متنوع و شاد خریداری کنید و از داشتن آن لذت ببرید. محصول مورد نظر بدنه ای بادی و توخالی دارد و وزن کمی شامل آن شده است. بخش کف دارای کیسه شن می باشد که می تواند بر روی سطوح مختلف به صورت ثابت قرار گیرد. در نتیجه در زمان بازی و سرگرمی کودکان بدون تحرک می باشد و می تواند بهترین موقعیت را داشته باشد.

خرید قلعه بادی رنگارنگ بست وی Bestway 52182 | اینتکس ایران قلعه بادی مد نظر جزو محصولات اصل و اورجینال است که از کیفیت بالا برخوردار می باشد و ابعاد آن نیز به گونه ای است که در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه می توان آن را برای داشتن انواع تفریحات مهیج بر روی سطوح گوناگون قرار داد و از داشتن آن لذت برد. محصول مورد نظر ساده است و تنها از بخشی برای پرش تشکیل شده است که دیواره های بادی به دور آن قرار گرفته اند. با این وجود طراحی زیبای آن سبب جلب مخاطب شده است و شما می توانید برای خرید قلعه بادی رنگارنگ بست وی Bestway 52182 به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

قلعه بادی رنگارنگ بست وی Bestway 52182 ارزان | فروشگاه اینتکس ایران

 نوع خانگی
 طول 157 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 119 سانتی متر
 تحمل وزن 35 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ -
 وزن 4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 دارای قابلیت جامپینگ
 دارای حفاظ بادی
 مناسب سنین بالای 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...