قایق بادی اکسپلورر حرفه ای در دسته بندی محصولات گردشی و تفریحی قرار دارد که به وسیله آن می توان در مسیر آب های آرام حضور داشت و از موقعیت بهره مند شد. داشتن این محصول بی نظیر سبب شده است که علاقه مندان بتوانند به تنهایی و یا با اعضای خانواده خود مشغول گردش و سرگرمی شوند و بتوانند از موقعیت بهره ببرند و در نهایت موقعیتی ایمن و استاندارد را به دست آورند. محصول مورد نظر بدنه ای سازگار برای حضور در محیط های آبی را دارد. به طوری که در برابر آب غیر قابل نفوذ می باشد. همچنین بدنه ای با مقاومت بالا در برابر حرکات آب و ضربه و برخورد دارد که می توان بهترین بهره برداری را به عمل آورد. همواره افراد می توانند از ظرفیت های مختلف این محصول به جهت تفریح و گردش استفاده کنند و موقعیت دلخواه خود را به دست آورند تا به وسیله آن بتوان به گردش در محیط های آبی بپردازند و یا به تفریحات مورد علاقه خود مانند ماهیگیری مشغول شوند.

به این خاطر است که قایق بادی اکسپلورر حرفه ای پر فروش و محبوب است و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای تمامی تفریحات آبی افراد مورد استفاده قرار گیرد. بدنه به گونه ای طراحی شده است که کمک به داشن بهترین تفریحات آبی می کند و همچنین می تواند سازگاری های لازم به جهت داشتن این موقعیت را مهیا سازد. از این رو خرید قایق بادی اکسپلورر حرفه ای توانسته تفریحات آبی را ایجاد کند که بسیار سازگار و منحصر به فرد است و بهترین قایق بادی برای استفاده افراد و خانواده می باشد. این محصول به منظور گشت و گذار در آب های آرام ساخته شده است که در فصول گرم سال استفاده می شود و در آب های خروشان کاربرد ندارد. برای آشنایی با ساختار و عملکرد قایق بادی اکسپلورر حرفه ای با ما همراه باشید.

خرید قایق بادی اکسپلورر حرفه ای

جنس قایق بادی اکسپلورر حرفه ای

برای معرفی این محصول ابتدا می توان به بدنه با کیفیت و منحصر به فرد آن اشاره کرد که حاوی ضخامت زیاد می باشد و مزیت های مختلف را در پی دارد. بدنه ضخیم قایق بادی توانسته محصولی غیر قابل نفوذ را ایجاد کند که در برابر آب و رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. همچنین می تواند در برابر عوامل مختلف مانند ضربه و برخورد و همچنین حرکات آب بهترین موقعیت را داشته باشد و دچار آسیب نشود. به هر حال بدنه مقاومت زیادی دارد و با توجه به ظرفیت های گوناگون که تشکیل شده است تحمل وزن افراد را نیز شامل می شود. بدنه ضخیم می تواند به راحتی استفاده شود و محصولی استاندارد و مقاوم را ایجاد کرده است. به همین خاطر است که می توان با در نظر داشتن کیفیت و موقعیت و مقاومت کافی نسبت به خرید آن اقدام کرد و از داشتن آن بهره مند شد. بدنه مقاوم محصول رویه ای ضد حساسیت را تشکیل داده است تا در زمان استفاده کودکان و افرادی که پوست حساسی دارند مشکلی به وجود نیاید و بتوانند در تایم طولانی مشغول بازی و سرگرمی باشند.

بدنه قایق بادی اکسپلورر حرفه ای از بهترین جنس پی وی سی پلاستیک فشرده تشکیل شده است که بخش کف دارای ضخامت و لایه های بیش تر می باشد و بخش بدنه و دیواره ها از پی وی سی طرح چرم برخوردار می باشند. این بدنه دارای رنگبندی و طراحی فانتزی است که زیبایی ظاهری محصول را به وجود آورده است و در نتیجه می توان با داشتن جذابیت زیاد محصول را مورد خریداری قرار داد. رنگبندی بدنه و طراحی آن ثابت و بدون تغییر است و در طی استفاده طولانی مدت دچار مشکل نمی شود. به این ترتیب در زمان استفاده مداوم در محیط های آبی و همچنین استفاده از آن در معرض تابش خورشید مشکلی به وجود نمی آید و می توان از وجود آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. این محصول با چنین بدنه ای برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شده است و می تواند بهترین و منحصر به فرد ترین موقعیت را ایجاد کند. با این وجود است که به عنوان پر فروش ترین قایق بادی حرفه ای معرفی می شود که برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد و با ظرفیت های گوناگون ساخته شده است.

فروش قایق بادی اکسپلورر حرفه ای

بخش های مهم قایق بادی اکسپلورر حرفه ای

قایق بادی اکسپلورر حرفه ای محصولی برای تفریح و گردش در محیط های آبی می باشد که بدنه ای محکم دارد و می توان با خیالی آسوده آن را در محیط های آبی استفاده کرد. بدنه بی وزن و سبک محصول سبب شده است که افراد بتوانند حالت شناور خود را داشته باشند و برای مدت زمان طولانی در داخل آن حضور داشته باشند. این محصول دلخواه دارای کفی طبی و مواج می باشد تا علاوه بر راحتی از سر خوردن افراد در چنین محیطی جلوگیری نماید. به این ترتیب طراحی بدنه ایمن و استاندارد خواهد بود و از بروز چنین مشکلی جلوگیری می کند. بر روی بدنه اهرم نگه دارنده پارو قرار گرفته است که در دو سوی بدنه قرار دارد. این اهرم برای نگه داری پارو و حرکت دادن آسان آن در نظر گرفته شده است اما می تواند تعادل قایق بادی را حفظ کند و دو سوی محصول را با یک وزن برای قرار گیری در محیط های آبی هماهنگ سازد.

اهرم نگه دارنده پارو در زمان استفاده نکردن از محصول نیز کاربرد دارد و می تواند باعث نگه داری از پارو شود و آن را در موقعیت مناسب و به دور از آسیب و صدمه قرار دهد. با این وجود است که بهترین بخش های سازگار و محکم در قایق بادی اکسپلورر حرفه ای قرار گرفته است تا افراد راحتی زیادی را به دست آورند و دچار هیچ مشکلی نشوند. بر روی بدنه طناب نجات نیز قرار گرفته است که با بست محکم به آن متصل شده است. این طناب در زمان نیاز استفاده می شود و سبب متصل شدن قایق بادی به قایقی دیگر و حرکت داد آن می شود. در هر صورت وجود این محصول منحصر به فرد لازم و کافی است که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و به بهره برداری از آن اقدام کرد.

قیمت قایق بادی اکسپلورر حرفه ای

محل استفاده از قایق بادی اکسپلورر حرفه ای

همان طور که اشاره شد قایق بادی اکسپلورر حرفه ای برای داشتن گشت و گذار در آب های آرام ساخته شده است و می تواند بهترین و منحصر به فرد ترین موقعیت را ایجاد کند. به طوری که افراد بدون نیاز به وسیله ای دیگر در این محیط قرار گیرند و گشت و گذار و تفریحات آبی انجام دهند. آب های آرام مانند استخر و رودخانه و دریاچه است و در زمان آرام بودن دریا نیز به آب دریا نسبت داده می شود. در نتیجه از قایق بادی اکسپلورر حرفه ای می توان در این محیط ها استفاده کرد و از حضور در چنین موقعیتی لذت برد.

استفاده از قایق بادی مد نظر سبب تفریحات مهیج می شود که افراد بیش تر تمایل به ماهیگیری دارند. به همین خاطر در داخل قایق بادی وسایل مورد نیز خود را به همراه خواهند داشت و از شرایط به وجود آمده لذت می برند. قایق بادی مد نظر ظرفیت مختلف دارد و به صورت تک نفره دو نفره الی خانوادگی ساخته شده است. در نتیجه با توجه به موقعیت و شرایط خود می توان محصول مورد نظر را خریداری کرد.

قایق بادی اکسپلورر اینتکس

شرکت سازنده قایق بادی اکسپلورر حرفه ای

این محصول بی نظیر و بادی دارای بدنه ای اصل و اورجینال می باشد که ساخت شرکت معتبر و مشهور اینتکس است. به همین خاطر است که آن دسته از افراد که به دنبال خرید محصولات با کیفیت و اصل می باشند می توانند این قایق بادی را با کیفیت بالا و منحصر به فرد از نمایندگی های اینتکس سفارش دهند. به دلیل اصل و اورجینال بودن محصول طرفداران زیادی دارد و توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. در نتیجه جزو پر فروش ترین محصولات ارائه شده از شرکت اینتکس می باشد که با بدنه با کیفیت توانسته در موقعیت های مختلف برای بهره برداری و لذت بردن استفاده شود.

همواره افراد می توانند در محیط آب های آرام و در فصول گرم سال از داشتن قایق بادی مد نظر لذت ببرند و از استفاده کردن آن بهره مند باشند و در نتیجه می توانند ساعات خوشی را برای خود و یا سایر افراد رقم بزنند. به دلیل اورجینال بودن محصول در خصوص سازگاری های لازم و استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت آن می توان اطمینان کامل داشت و نسبت به داشتن آن اقدام کرد.

قایق بادی اکسپلورر ارزان قیمت

خرید قایق بادی اکسپلورر حرفه ای

محصولات بادی متنوع با برند اینتکس همواره از نمایندگی های معتبر خریداری می شوند تا محصولی اصل به آن ها ارائه شود و بتوان با خیالی آسوده این محصول دلخواه را سفارش داد. قایق بادی اکسپلورر حرفه ای نیز در دسته بندی محصولات اصل اینتکس قرار دارد که با بدنه سازگار و مقاوم کیفیت زیادی را به نمایش می گذارد و در نتیجه می تواند طول عمر بالا داشته باشد و برای استفاده در موقعیت آب های آرام کاربرد داشته باشد. چنانچه تمایل به خرید قایق بادی اکسپلورر حرفه ای دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.