زمانی که از یک محصول بادی استفاده می کنید می بایست به میزان لازم باد در داخل آن پر شده باشد به طوری که بدنه استحکام لازم را داشته باشد و بتوان از آن بهترین استفاده را به دست آورد. این محصولات بادی به روش های مختلف باد می شوند و در داخل بدنه باد محفوظ باقی می ماند و می توان با یکبار باد کردن بدنه از آن در طول زمان زیاد استفاده و بهره برداری کرد.

 محصولات بادی شامل دسته بندی های بسیار متنوع می شوند که تمامی رده های سنی را تحت پوشش قرار داده است و می توان با خیالی آسوده اقدام به خرید مورد دلخواه کرد. با این وجود است که روش های مختلف جهت باد کردن بدنه وجود دارد که به وسیله انواع پمپ باد ها انجام می شود و می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به استفاده از محصول بادی مد نظر خود اقدام کرد و در نهایت توانست بهترین اوقات را برای آن ها رقم زد.

 محصولات بادی دارای دریچه های مختلف بر روی بدنه خود می باشند که محلی جهت اتصال به پمپ باد است. این دریچه ابعاد کوچک و بزرگ دارد که با این وجود می توان پمپ باد مناسب را انتخاب کرد و نسبت به باد کردن بدنه اقدام نمود. 

پمپ باد نیز دارای انواع گوناگون بوده است و شامل انواع دستی و انواع شارژی و برقی و پدالی می شود و می توان به راحتی میزان باد زیادی را تولید کرد و بدنه های کوچک و بزرگ را برای استفاده آماده ساخت. به منظور داشتن یک محصول سازگار و منحصر به فرد باید در انتخاب بهترین نوع پمپ باد توجه داشت و متناسب با ابعاد محصول و دریچه باد آن پمپ باد مورد نیاز را خریداری کرد و سپس مورد استفاده و بهره برداری قرار داد و توانست اوقات خوشی را کسب کرد.

 این محصولات نیز مانند محصولات بادی در نهایت کیفیت تولید شده اند و بدنه آن ها از نوع پلاستیک فشرده می باشد که کیفیت بالا دارد و دارای مقاومت زیاد در برابر فشار و ضربه می باشد. 

در این صورت کسانی که در خصوص باد کردن محصولات بادی دچار تردید می باشند می توانند با خیالی آسوده از انواع پمپ باد استفاده کنند و بهترین لحظات را ایجاد سازند و در نهایت بتوانند با باد موجود در بدنه برای ساعات طولانی به راحتی از محصول بادی استفاده کنند و دچار مشکل نشوند. اما برای بررسی علت کم شدن باد محصولات بادی و روش های جلوگیری از آن و نکات مربوط به آن مطالب زیادی وجود دارد که در ادامه به برخی از مهم ترین آن اشاره داشته ایم.

مهم ترین دلیل کاهش باد محصولات بادی متنوع

برای شرح بیش تر مطلب می توان به محصولات بادی متنوع اشاره داشت که دارای دریچه های باد می باشند تا از این طریق محصول باد شود و برای استفاده آماده گردد. این محصولات از بدنه ای توخالی تشکیل شده اند که تنها با باد پر می شوند و می تواند در مکان های مختلف و در موقعیت های گوناگون نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد.

 اما علت این که پس از استفاده از محصول بادی و یا در حین استفاده از آن باد داخل بدنه کم می شود و به مرور در حال تخلیه شدن می شود وابسته به عوامل مختلف است که به اختصار می توان آن ها را مورد بررسی قرار داد تا در زمان مواجه به چنین موردی بتوان به سرعت نسبت به رفع مشکل پرداخت و از آن بهره مند شد. 

از آن جایی که دریچه بر روی بدنه محلی برای ورود باد به داخل آن می باشد و می تواند با داشتن سوپاپ باد را در خود نگه دارد و از تخلیه فوری خودداری کند اما با باز ماندن دریچه به مرور تخلیه باد و نشت باد صورت می گیرد و در کم ترین زمان بدنه از حالت اصلی خارج می شود و نمی توان آن را مورد استفاده و بهره برداری قرار داد و از آن لذت برد. 

در این صورت می بایست نسبت به باد کردن مجدد محصول اقدام کرد و بسته بودن دریچه را مورد بررسی قرار داد تا در نهایت باد داخل بدنه محفوظ بماند. اما علت مهم تر این است که ممکن است در اثر عوامل مختلف بدنه دچارآسیب و  سوراخ شود و باد به این ترتیب به بیرون از بدنه نشت داده شود.

 در همچنین شرایطی تنها باید محل نشت و آسیب را شناسایی کرد و به ترمیم بدنه پرداخت و در نهایت از کم شدن باد محصولات بادی جلوگیری کرد و در نهایت توانست بهترین اوقات را کسب کرد. روش شناسایی و ترمیم محل آسیب نیز آسان و سریع می باشد و می توان محصول را برای استفاده در موقعیت های مختلف آماده کرد و نسبت به داشتن آن در طول عمر بالا اقدام کرد و در نهایت توانست محصولی سازگار را آماده استفاده مجدد کرد.

چگونه محصولات بادی اصل را تعمیر کنیم؟

در این بند به روش بررسی بدنه از نظر آسیب و پیدا کردن نقطه نشت باد به بیرون بدنه و تعمیر آن می پردازیم تا کسانی که دچار مشکل کاهش باد داخل محصولات بادی شده اند بتوانند به راحتی این مشکل را رفع کنند و از استفاده مجدد از این محصول بادی لذت ببرند. 

زمانی که محصول با کاهش باد رو به رو می شود ممکن است بخشی از بدنه سوراخ شده باشد که در اثر نشت باد به بیرون میزان آن کاهش پیدا می کند و بدنه از حالت اولیه خود خارج می شود. برای پیدا کردن این محل ابتدا محصول به طور کامل باد می شود تا ساختار اصلی خود را داشته باشد و خروج باد و نشت آن به بیرون قابل بررسی و مشاهده باشد.

 بدنه با کمی کف اغشته می شود و کل بدنه را احاطه می کند و محل نشت به راحتی با باد شدن کف و تولید حباب شناسایی می شود. با این وجود در کم ترین زمان محل مشخص شده و آماده تعمیر می شود و می توان آن را مورد بررسی قرار داد. در چنین مواردی چسب و یا برچسب تعمیرات در کنار محصول وجود دارد که برای تعمیر بدنه به کار گرفته می شود.

 این مواد بر روی سوراخ قرار می گیرد و از نشت باد به بیرون جلوگیری می کند. در این صورت بدنه در کم ترین زمان ترمیم خواهد شد و محصول برای استفاده مجدد و طولانی مدت آماده می گردد و می توان به راحتی آن را مورد بهره برداری و استفاده قرار داد و از آن لذت برد.

 با در نظر گرفتن چسب و بر چسب تعمیرات که وسایل ضروری در کنار تمامی محصولات بادی می باشد می توان با خیالی آسوده از وسیله بادی خود استفاده کرد و در طی سال های زیاد از آن بهره مند شد و توانست بهترین تفریحات مهیج را از آن کسب کرد و یا بر روی آن جهت رسیدن به آرامش قرار گرفت. انتخاب چسب و یا برچسب تعمیرات با توجه به نوع وسیله بادی می باشد که از هر یک از آن ها برای ترمیم بدنه استفاده کرد و بهترین اوقات را از آن به دست آورد و در طی سال های زیاد دیگر بدنه ای با ساختاری استاندارد و مقاوم را کسب کرد.

چرا تخت بادی اینتکس من باد خالی میکند؟

تخت بادی دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که در ساختار داخلی بدنه قرار گرفته است و می توان بدون محدودیت بدنه را برای استفاده آماده کند. علاوه بر این موارد بدنه دارای ساختار سلولی در بخش داخلی است که آن را احاطه کرده است و می تواند استحکام زیادی برای تخت بادی باشد.

 این ساختار با اتصال پمپ برقی سرخود به برق متورم می شود و باد می گردد و در نهایت تخت بادی را آماده بهره برداری می کند. این کار هم آسان می باشد و هم در کم ترین زمان انجام می شود و می توان با خیالی آسوده از داشتن محصول بادی مورد نظر بهره مند شد.

 در برخی از تخت خواب های بادی دریچه خروج باد وجود دارد که در صورت بسته نشدن آن و یا محکم بسته نشدن آن باد به بیرون نشت داده می شود و می توان تخلیه باد محصولات بادی را مشاهده کرد. اما دلیل اصلی که تخت بادی اینتکس باد خالی می کند آسیب دیدن بدنه می باشد که سبب نشت باد به بیرون از بدنه می شود و آن را دچار خرابی می کند.

 در این جور مواقع تنها باید محل آسیب را شناسایی کرد و سپس به ترمیم آن اقدام کرد و در نهایت توانست مجدد از وجود محصول بادی و حرفه ای به نام تخت بادی بهره مند شد. ترمیم بدنه این محصولات با استفاده از چسب تعمیرات انجام می شود که به طور کلی محل سوراخ را فرا می گیرد و می تواند آن را احاطه کرده و خروج باد به راحتی جلوگیری کند و بتواند محصول را برای استفاده در طولانی مدت آماده سازد.

روش های جلوگیری از کاهش باد تشک بادی سفری

در تشک های بادی دریچه اتصال به پمپ باد وجود دارد که در این صورت باد کردن بدنه به راحتی صورت می گیرد و می توان محصول را برای استفاده به دست آورد. از این طریق نشت باد نیز صورت می گیرد و ممکن است با بسته نشدن دریچه و یا شل بستن آن باد به مرور تخلیه شده و بدنه تشک بادی از شکل اصلی خود خارج شود.

 با توجه به این موارد در صورت مشاهده تخلیه باد داخل تشک بادی و کاهش میزان باد آن ابتدا دریچه ورود و خروج باد به بدنه را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت نسبت به سفت کردن آن اقدام نمایید تا بهترین اوقات ایجاد شود و بتوان از داشتن آن لذت برد. 

اما با استفاده بی رویه از تشک بادی و یا قرار دادن آن بر روی سطوح ناهموار و یا برخورد بدنه به اشیاء تیز و حتی نزدیک کردن تشک بادی به حرارت و شعله بدنه دجار آسیب می شود و ممکن است در ساختار خود سوراخ شدگی نیز ایجاد شود و به این ترتیب باد داخل آن به بیرون نشت داده شود. 

جهت ترمیم بدنه در چنین مواردی تنها می توان از چسب تعمیرات محصولات بادی استفاده کرد و به سرعت و به راحتی بدنه را از تخلیه باد در امان نگه داشت و این مشکل را رفع نمود تا در نتیجه بتوان آن را برای استفاده در طی سال های بیش تر استفاده کرد.

 در این صورت می بایست در زمان استفاده از تشک بادی نسبت به بررسی محل قرار گیری اقدام نمود و در نهایت به درستی از آن استفاده کرد و در آخر نیست به خرید چسب تعمیرات اقدام کرد تا در نهایت توانست در چنین مواقعی از آن برای جلوگیری از آسیب جدی و یا تخلیه کامل باد داخل بدنه استفاده کرد.

کاهش باد تیوپ بادی شنا

کاهش باد تیوپ بادی شنا بسیار رایج می باشد و افراد زیادی با این مشکل رو به رو می باشند که در این صورت هم رده سنی کودک و هم رده سنی بزرگسال آن را تجربه می کنند. از تیوپ بادی شنا در موقعیت های مختلف آبی استفاده می شود اما آن دسته از افراد که در دریا آن را مورد استفاده قرار می دهند در واقع بدنه را در معرض آسیب های مختلف قرار می دهند و مشاهده مشکل در این گونه موارد بیش تر می شود. 

در زمانی که نشت باد ملاحظه می شود می توان به ترمیم آن اقدام کرد و به سرعت محصول را از بروز آسیب جدی نجات داد که در این گونه موارد با خرید برچسب تعمیرات به راحتی می توان بدنه را از نشت باد به بیرون و از خرابی کامل بدنه در امان نگه داشت و در نهایت توانست از آن مجدد استفاده کرد.

خرید برچسب و چسب تعمیرات محصولات بادی

چسب و برچسب تعمیرات محصولات بادی از جمله وسایل ضروری برای دارندگان محصولات بادی می باشد که به جهت داشتن آن می توان انواع وسایل را به راحتی ترمیم کرد و برای استفاده و بهره برداری آماده ساخت. این موارد دارای قیمت مناسب می باشند که در صورت مشاهده کاهش باد محصولات بادی می توان از آن ها استفاده کرد و از نشت باد جلوگیری نمود. جهت خرید این محصولات به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.