محصولی که برای کودکان حتی کودکان کم سن نیز تولید شده است با نام شناور شورتی سایبان دار شهرت دارد و می تواند بهترین تفریحات آبی را برای کودکان میسر سازد که در بستری ایمن و استاندارد بوده است و در نهایت می توان با خیالی آسوده آن را به دست آورد. این محصول بادی از آن جایی که بادی و توخالی است و تنها با باد پر می شود وزن کمی دارد و می تواند بر روی سطح آب شناور و معلق باشد. به طوری که افراد را نیز بر روی خود قرار می دهد و مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب می شود. شناور بادی شورتی بدنه ای سبک دارد که به سادگی راه اندازی می شود و باد مورد نیاز وارد بدنه آن می شود و می توان با خیالی آسوده در محیط های مختلف به راه اندازی آن اقدام کرد. این محصول به دلیل داشتن ساختاری که استاندارد های لازم را بیش تر از سایر محصولات دارد دارای ایمنی زیاد می باشد که کودکان می توانند از آن بهره مند شده و از داشتن آن لذت ببرند. در این صورت شناور مد نظر برای کودکانی که دارای عدم تعادل می باشند استفاده می شود و می توان از آن لذت برد. تنوع در طراحی و رنگبندی شناور شورتی سایبان دار به گونه ای است که هر کدام از کودکان می توانند با توجه به سلیقه و تمایل خود نسبت به خرید این محصول اقدام کنند و مورد مد نظر خود را سفارش دهند. در نتیجه رنگبندی های متنوع دسته بندی های گوناگون را شامل می شود و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. ساختاری که از آن تحت عنوان شناور شورتی سایبان دار یاد می شود در بخش مرکزی خود دارای حفره می باشد که محل قرار گیری پای کودکان است که در نتیجه بر روی سطح آب می مانند و به هیچ وجه به داخل آب فرو نمی روند. برای آشنایی بیش تر با این محصول مطالب زیر را با دقت مرور نمایید.

شناور شورتی سایبان دار اینتکس برای روز های آفتابی

با توجه به این که محصول دارای سایبان می باشد می توان آن را برای روز های آفتابی استفاده کرد. چرا که با وجود این سایبان می توان سایه بر روی کودکان حاضر در محصول انداخت تا در نهایت توانست بدون مشکل و دشواری آن را مورد استفاده طولانی مدت قرار داد. از آن جایی که استخر های تفریحات آبی در فضای باز وجود دارد و اشعه آفتاب نیز برای پوست کودکان آسیب ایجاد می کند می توان از شناور شورتی سایبان دار استفاده کرد و مانع از برخورد اشعه آفتاب به پوست کودکان شد. در این صورت در بهترین شرایط می توانند تفریحات مهیج آبی داشته باشند و از آن لذت ببرند و در نهایت بتوانند ساعات خوشی را داشته باشند. سایبان مد نظر نیز بزرگ بوده است و می تواند تمامی مزیت های ممکن را داشته باشد. در مدت های مختلف شناور شورتی این سایبان نیز در جاهای مختلف قرار دارد و می تواند اوقات خوشی را ایجاد سازد. با این وجود است که تنوع در این مدل از شناور ها زیاد می باشد تا کودکان با انتخاب خود گزینه دلخواه را خریداری کنند و از آن بهره مند شوند. بدنه برای قرار گیری در معرض آفتاب سازگاری دارد و دچار پوسیدگی و خرابی نمی شود. از این رو می توان در روز های آفتابی و در طولانی مدت از این محصول بی نظیر استفاده کرد و از وجود آن بهره مند شد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد که بدون هر گونه مشکل و دشواری می باشد. سازگاری به وجود آمده مانع از ترکیدگی بدنه نیز می شود تا در این صورت بتوان برای استفاده از این محصول دچار مشکل نشد.

شناور شورتی سایبان دار ارزان برای کودکان

همان طور که گفته شد این مدل از شناور های بادی برای رده سنی کودک می باشد که کودکان کم سن را شامل می شود و می توانند به وسیله آن تفریحات مهیج آبی داشته باشند. در این صورت برای استفاده در آب های آرام مانند استخر می توان این محصول را مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد و شرایط را برای داشتن تفریحات آبی کودکان نیز مهیا کرد. تنوع در طرح هایی که در دسته بندی این شناور بادی وجود دارد سبب جلب مخاطب شده است و می تواند رنگبندی ان را جذاب تر سازد. به طوری که افراد بتوانند با خیالی آسوده فرزندان خود را در محیط آب های آرام قرار داده و مشغول بازی و سرگرمی سازند. سایبان بادی از آسیب رسیدن به پوست کودکان جلوگیری می کند و می تواند برای آن ها جذاب باشد. ازاین رو خرید آن به تمامی والدین توصیه می شود تا اوقات خوشی را برای فرزندان خود مهیا کنند.

خرید بهترین شناور شورتی سایبان دار

به منظور خرید آسان شناور شورتی سایبان دار تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران وارد شد و محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب سفارش داد.