حلقه شنا بادی Wavy Dreams نارنجی

intex 59256 Wavy Dreams Orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
295,000 تومان

حلقه شنا بادی Wavy Dreams نارنجی از سری محصولات مورد استفاده کودکان می باشد که در محیط های آبی کاربرد دارد و سبب قرار گیری آن ها بر روی سطح آب های آرام می شود. به این ترتیب می توان بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد و توانست در محیط های آبی ایمنی و تعادل را به دست آورد. حلقه شنا بادی تعادل زیادی ایجاد می کند و از آن جایی که تنها از باد پر شده است حالت معلق و شناور دارد تا استفاده کنندگان نیز بر روی آن قرار گیرند و تعادل را کسب نمایند. با این وجود است که حلقه شنا بادی مد نظر با رنگ دلخواه و طراحی زیبا و خاص جزو موارد مورد علاقه کودکان می باشد که والدین نسبت به خرید آن اقدام می کنند و می توانند رضایت کودکان را جلب کنند.

فروش حلقه شنا بادی Wavy Dreams نارنجی باکیفیت در ساختار این محصول ساده دستگیره نگه دارنده نیز وجود دارد که سبب مزیت های زیاد می شود. مزیت هایی مانند ایجاد تعادل بیش تر در محصول و حفظ افراد بر روی سطح حلقه شنا بادی از جمله مهم ترین آن می باشد که از جنس پلاستیک فشرده محکم تشکیل شده است و می توان آن را برای استفاده در موقعیت های مختلف در نظر گرفت. همچنین به دلیل وجود بدنه تاشو و کمجا در حالت تخلیه شده از باد فضای کمی را اشغال می کند و می توان از آن بدون مشکل نگه داری کرد تا در زمان نیاز و رفتن به مسافرت و گردش به راحتی نسبت به راه اندازی آن به وسیله پمپ باد اقدام کرد و از شرایط به دست آمده بهره مند شد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و می تواند آن را جزو موارد ضروری برای داشتن تفریحات آبی در نظر داشت. خرید حلقه شنا بادی Wavy Dreams نارنجی تنها از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 رنگ بندی  نارنجی و صورتی
 وزن 441 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 ساخت شرکت اینتکس
 رده سنی بالای 9 سال 
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها قابلیت حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...