حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل دایناسور

intex 59221 dinosaur

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
295,000 تومان

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل دایناسور کوچک و کمجا مناسب استفاده کودکان سه تا شش سال می باشد و می تواند به جهت ایجاد تعادل بر روی سطح آب های آرام برای آن ها استفاده شود. به این ترتیب گزینه ای دلخواه محسوب می شود که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو با کیفیت ترین محصولات بادی مورد استفاده کودکان باشد. ضخامت بدنه سبب تشکیل محصولی با طول عمر بالا شده است تا در محیط های آبی به راحتی استفاده شود و همچنین در روز های گرم و تابستانی بهترین محصول جهت حضور در معرض تابش آفتاب باشد و دچار هیچ آسیبی نیز نشود. 

خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل دایناسور ارزانبا این وجود است که علاقه مندان می توانند از این محصول در تمامی تفریحات خود و رفتن به مسافرت و گردش استفاده کنند تا کودکان را نیز به همراه خود در محیط های آبی داشته باشند. محصول دلخواه مد نظر زیبایی ظاهری دارد تا در نظر کودکان بهترین گزینه محسوب شود. همچنین دارای رنگبندی فانتزی و شاد نیز می باشد تا با رضایت کامل توسط آن ها خریداری شود و بتوان از آن لذت برد. محصول مورد نظر ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که ضخامت و سازگاری ایجاد کرده است و از بدنه ای غیر قابل نفوذ برخوردار می باشد. از این رو با داشتن وزن کم بر روی سطح آب های آرام قرار می گیرد و به داخل آن فرو نخواهد رفت و در نهایت می تواند تمامی مزیت های ممکن را داشته باشد. به جهت زیبایی ظاهری و داشتن طراحی فانتزی و داشتن تمامی استاندارد های لازم جزو محصولات پر فروش و پر مخاطب در دسته بندی محصولات بادی و تفریحی کودکان می باشد که مزیت های زیادی دارد و برای استفاده در طول عمر بالا کاربرد دارد. علاقه مندان می توانند با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران اقدام به خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل دایناسور نمایند.

نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.23 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 238 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ ندارد
 رده سنی 3 تا 6 سال
 سایر ویژگی ها راه اندازی ساده و آسان
 دارای ساختار سه بعدی
 مناسب حفظ تعادل در استخر
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...