حلقه شنا بادی طرح برگ intex 58263

intex 58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
470,000
430,000 تومان

حلقه شنا بادی طرح برگ intex 58263 فانتزی و زیبا دارای رنگبندی جذاب است که مورد توجه علاقه مندان به داشتن حلقه شنا بادی قرار می گیرد و می تواند دلیل محکمی برای خرید آن باشد. این حلقه شنا بادی از طرحی ساده برخوردار می باشد تا افراد بتوانند آن را مورد پسند قرار دهند و نسبت به خرید اقدام نمایند. داشتن این محصول بادی برای آن دسته از افراد مناسب و ضروری است که در محیط های آبی دارای تعادل لازم نمی باشند و نمی توانند در آن حضور پیدا کنند. در نتیجه به خرید حلقه شنا بادی اقدام می کنند تا هم ایمنی کافی برای حضور در این محیط ها را داشته باشند و هم قادر به بهره مندی از موقعیت دلخواه باشند. به این ترتیب به داخل آب فرو نخواهند رفت و دارای داشتن شرایط لازم و مناسب از نظر ایمنی در زمان قرار گیری در محیط های آبی می شوند.

خرید حلقه شنا بادی طرح برگ

این محصول دارای رنگ های متنوع می باشد که جلب توجه کرده و به راحتی می تواند به عنوان یک خرید مناسب انتخاب شود. همچنین محصولی اصل و اورجینال است که کیفیت بالایی دارد و می تواند در محیط های آبی بدون ایجاد حساسیت و یا رنگ پریدگی و تغییر حالت مورد استفاده طولانی مدت قرار گیرد. از این رو خرید آن توصیه می شود که به دلیل اورجینال بودن جدید ترین نمونه از محصولات بادی در دسته بندی حلقه شنا بادی می باشد. قیمت خرید این محصول مناسب و کم می باشد تا تمامی کسانی که تمایل به داشتن این محصول دارند توانایی خرید آن را داشته باشند و به یک کالای مناسب با قیمت ارزان تبدیل شده باشد. چنانچه قصد خرید حلقه شنا بادی طرح برگ intex 58263 را دارید تنها می توانید به فروشگاه ایران اینتکس مراجعه کرده و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

فروش حلقه شنا بادی طرح برگ اینتکس

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ-
تحمل وزن 80 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...