حلقه شنا بادی اینتکس طرح Kitty

intex 58269

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
575,000 تومان

حلقه شنا بادی اینتکس طرح Kitty یکی از بزرگ ترین حلقه های شنا بادی می باشد که کودکان و حتی افراد بزرگسال نیز می توانند به راحتی از این محصول استفاده کرده و تفریحی ایده آل و لذت بخش را تجربه کنند. ساختار این محصول همان طور که در تصویر نیز قابل رویت است به صورت یکدست گرد طراحی و ارائه شده است که این عامل پس از قرار گیری بر روی آب می تواند بهترین جلوه را از خود به جای بگذارد. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که بر روی این محصول شما می توانید طرح انیمیشن و شخصیت محبوب دختران یعنی کیتی را مشاهده کنید که قطعا وجود این طرح بر روی این محصول یکی از نقاط قوت بزرگ این محصول به شمار می رود. هم چنین این محصول با رنگ صورتی و جذابی نیز تولید شده است که این رنگ باعث شده تا محصول مورد نظر از نظر دختران بسیار جذاب باشد.

خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح کیتی دستگیره دار

دیگر نکته ای که باید در رابطه با حلقه شنا بادی اینتکس طرح Kitty به آن اشاره کنیم وجود دو عدد دستگیره حمل و نقل در بخش های کناری این محصول می باشد که باعث شده تا پس از قرار گیری بر روی آب به راحتی با در دست گرفتن این دو دستگیره بتوانید تعادل خود را حفظ کرده و لذت ببرید. هم چنین این محصول دارای قطر 97 سانتی متر می باشد که باعث شده تا جزو حلقه های شنا بادی بزرگ قرار بگیرد. باد کردن و راه اندازی این محصول هم کاری ساده می باشد به این صورت که بر روی این حلقه شنا یک عدد دریچه باد قرار دارد که به وسیله آن شما می توانید به سادگی و با در اختیار داشتن یک عدد پمپ باد اینتکس اقدام به راه اندازی محصول کنید. با توجه به این توضیحات و همین طور کیفیت بالایی که این محصول دارد با بهترین قیمت ممکن می توانید اقدام به خرید و ثبت سفارش این حلقه شنا دخترانه از سایت نمایندگی اینتکس ایران نمایید.

فروش حلقه شنا بادی اینتکس کیتی ارزان

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ-
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...