جکوزی بادی Deluxe اینتکس 6 نفره خاکستری

intex 28452

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
55,000,000 تومان

جکوزی بادی Deluxe اینتکس 6 نفره خاکستری به عنوان جدیدترین نمونه از محصولات اینتکس معرفی می شود که دارای بدنه ای منحصر به فرد با خصوصیات خاص می باشد تا بتوان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و از وجود آن بهره مند شد. این محصول بی نظیر ساخته شده از بهترین متریال است که دیواره ضخیم و عایقی را تشکیل داده است که ظاهری زیبا دارد و می تواند جزو محصولات جذاب برای استفاده در طول عمر بالا باشد. با این وجود است که علاقه مندان می توانند این محصول را با رضایت کامل داشته باشند و نسبت به خرید آن اقدام نمایند و برای سال های زیاد بهترین امکانات را کسب نمایند.

 جکوزی بادی ظرفیت بزرگی دارد که برای استفاده اعضای خانواده ساخته شده است تا بتوانند از حضور در محیط آب گرم لذت ببرند و بهره کافی را از شرایط به دست آورند. این محصول به وسیله پمپ باد برقی سرخود که در بدنه وجود دارد راه اندازی می شود که راه اندازی آن زمان کمی را به خود اختصاص می دهد و می تواند به سرعت جهت قرار گیری در محیط های مختلف انتخاب و خریداری شود. با این وجود است که استاندارد ترین حالت ممکن ایجاد می شود تا در آب گرم بدن به آرامش برسد و تفریحات مختلف شکل بگیرد. دیواره به گونه ای ساخته شده است که به عنوان عایق عمل می کند و گرما را به بیرون نشت نمی دهد. همچنین در برابر حرارت زیاد نیز مقاومت خاصی را از خود نشان می دهد که می توان با تکیه بر این خصوصیات منحصر به فرد نسبت به انتخاب و خرید آن با خیالی آسوده اقدام کرد. کسانی که به دنبال خرید جکوزی بادی Deluxe اینتکس 6 نفره خاکستری می باشند که هم قیمت مناسب داشته باشد و هم دارای مزیت باکیفیت بودن باشد می توانند از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند.

 نوع4 ضلعی
ظرفيت آب1098 ليتر
طول218 سانتی متر
عرض168 سانتی متر
ارتفاع71 سانتی متر
جنس بدنهPVC و برزنت
ظرفیت 6 نفر
هیتر
نوع هیتردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هاقابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
قابلیت تصفیه و تنظیم فشار آب
دارای پمپ باد سرخود در دستگاه
دارای ساک حمل مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشی ، فشار سنج ، درپوش


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...