جکوزی بادی 4 نفره Greystone Deluxe اینتکس

intex 28450

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
50,000,000 تومان

فروش جدیدترین جکوزی بادی 4 نفره Greystone Deluxe اینتکس با ابعاد مناسب و منحصر به فرد برای استفاده در فضای باز و یا محیط سرپوشیده برای بهره مندی از آب گرم دارای هیتر و پمپ باد برقی سرخود و ... در نمایندگی اینتکس ایران

جکوزی بادی 4 نفره Greystone Deluxe اینتکس از سری محصولات برند و اصل می باشد که با تکیه بر کیفیت و کارایی می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. این محصول خاص دارای بدنه ای بادی می باشد که عایق گرما نیز است و از لایه های زیاد تشکیل شده است تا هم آب را به بیرون نشت ندهد و هم از سرد شدن آب جلوگیری کند. علاوه بر این موارد بتواند در برابر آب گرم و حرارت بالا مقاومت زیادی از خود نشان دهد تا دچار مشکل نشده و طول عمر و دوام بالایی را ایجاد سازد.

 از این محصول برای آب درمانی نیز استفاده می شود که دارای گرمکن دیجیتالی می باشد تا میزان دمای لازم را مشخص کند و بتوان با تعیین دما به حالت مد نظر رسید. این گرمکن دارای کنترل از راه دور نیز می باشد که امکان استفاده آسان را ایجاد می کند و می تواند در مکان های مختلف بهره برداری شود. جکوزی بادی دارای ظرفیت چهار نفره است که چهار فرد به صورت همزمان در داخل آن جای می گیرند و می توانند لذت حضور در محیط های آبی را ایجاد سازد. علاوه بر این موارد بدنه ای به شکل مربع دارد که برای علاقه مندان به چنین ساختاری مناسب می باشد و می تواند توجه آن ها را جلب کند. محصول مورد نظر با قیمت مناسب ارائه می شود که در مقایسه با ایجاد جکوزی های بتنی در داخل زمین به صرفه خواهد بود که تجهیزات لازم را نیز دارد و بدون نیاز به خرید وسایل اضافه می توان از حضور در محیط آب گرم لذت برد. چنانچه قصد خرید جکوزی بادی 4 نفره Greystone Deluxe اینتکس را دارید تنها می توانید به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را با قیمت مناسب و برند اصل اینتکس خریداری نمایید.

 نوعمربع
ظرفيت آب795 ليتر
طول180 سانتي متر
عرض180 سانتي متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس بدنهPVC و برزنت لمینت سه لایه
ظرفیت 795 لیتر
هیتردارد
نوع هیتردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 998 کیلوگرم
قابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت کنترل با تلفن همراه به وسیله وای فای
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
قابلیت تصفیه و تنظیم فشار آب
دارای پمپ باد سرخود در دستگاه
دارای ساک حمل مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشی، فشار سنج، درپوش


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...