جکوزی بادی 4 نفره گرد Intex 28430

Intex 28430

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
44,000,000 تومان

جکوزی بادی 4 نفره گرد Intex 28430 از سری محصولات بادی اینتکس است که از بدنه ای با نهایت کیفیت ساخته شده است. این محصول را می توان با خیالی آسوده خریداری نمود و از داشتن آن لذت برد. به منظور داشتن بهترین تفریحات آبی در محیط های مختلف این محصول طراحی و ساخته شده است و می تواند برای استفاده مکرر افراد مورد استفاده قرار گیرد. دیواره های محصول ساختار موج دار دارند که در ایجاد یک محیط راحتی نقص مهمی را ایفا می کند. در زمان قرار گیری در داخل بدنه می توان به دیواره ها تکیه داد و کمر و ستون فقرات را در شرایط خوبی حفظ کرد.

جکوزی بادی می تواند با ظرفیت 4 نفره بهترین کاربرد را داشته باشد و در نتیجه برای استفاده کنندگان مزیت تولید کند. بدنه از جنس پی وی سی برزنتی بوده است که عایقی در برابر نشت آب و رطوبت می باشد. این عایق می تواند از نفوذ آب و رطوبت به داخل بافت های دیواره نیز جلوگیری کند و آسیبی به دیواره ها وارد نشود. چرا که دیواره ها ساختاری سلولی دارند که با نفوذ آب موجب سست شدن و خرابی بدنه خواهد شد. در نتیجه استحکام دیواره ها بر هم می خورد و محصول دیگر قابلیت استفاده شدن ندارد. در نتیجه عایق بوده است و از بروز چنین عواملی جلوگیری می سازد. خرید جکوزی بادی با ظرفیت 4 نفره و ساختار گرد تنها از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

نوعگرد
ظرفيت آب28430 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن51.3 کیلوگرم
جنس بدنهPVC دو لایه مقاوم
پمپ تصفيه
نوع پمپسرخود
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...