جکوزی بادی 4 نفره بست وی Bestway 54154

Bestway 54154

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26,000,000 تومان

جکوزی بادی 4 نفره بست وی Bestway 54154 از سری محصولات اصل و اورجینال است که با داشتن آن می توان به راحتی زیادی دست پیدا کرد. این محصول را می توان به راحتی به حالت نصب در محیط های مختلف قرار داد و از داشتن آن لذت برد. داشتن این محصول منحصر به فرد به افراد امکان برخورداری از مزیت های مختلف را می دهد که مهم ترین آن مزیت بهره مندی از آب گرم می باشد. جکوزی بادی محصولی آماده برای نصب است و از بدنه ای از قبل ساخته شده تشکیل شده است. این محصول را می توان در کنار استخر نصب نمود و به استفاده کردن از آن پرداخت. همچنین بدنه برای قرار گیری در محیط های باز و سرپوشیده سازگاری دارد و از ضخامت زیاد تشکیل شده است. 

به همین خاطر است که علاقه مندان آن را به عنوان یک وسیله دائمی مورد استفاده قرار می دهند و در هر زمان که مایل هستند نسبت به استفاده از آن می پردازند. دیواره ها محکم بوده و بر روی سطوح استحکام زیادی از خود نشان می دهند. علاوه بر این موارد دیواره ها نقش مهمی در ایجاد تعادل در محصول دارند و می توانند مزیت داشتن یک محصول منحصر به فرد را ایجاد سازند. خرید جکوزی بادی 4 نفره بست وی Bestway 54154 از آن جایی که اورجینال و اصل می باشد از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس صورت می گیرد و تنها به این روش می توان محصولی با کیفیت و مرغوبیت بالا را به دست آورد.

نوعگرد
ظرفيت آب840 ليتر
طول180 سانتي متر
عرض180 سانتي متر
ارتفاع71 سانتی متر
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 879 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، فشار سنج 

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...