جکوزی بادی 4 نفره اینتکس مدل Chevron

intex 28446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
44,000,000 تومان

جکوزی بادی 4 نفره اینتکس مدل Chevron hc از سری محصولات جدید شرکت اینتکس است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است و جزو پر فروش ترین وسایل بادی است که با بدنه حرفه ای در اختیار افراد برای رسیدن به آرامش مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بی نظیر از بدنه ای چهار گوش تشکیل شده است که بهترین جایگاه برای استفاده در حمام می باشد و می تواند در کنج حمام های بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. مزیت داشتن این جکوزی بادی زیاد است چرا که افراد با خرید آن تمامی امکانات لازم جهت بهره مندی در آب گرم را به دست می آورند و می توانند آن را کنترل نیز کنند. در این صورت زمانی که در داخل آن قرار دارند بهترین تجربه را خواهند داشت و از آن بهره مند خواهند بود. این محصول بی نظیر دارای گرمکن می باشد که توانایی گرم کردن آب داخل بدنه تا 40 درجه سانتی گراد را دارد همچنین دارای قابلیت کنترل با موبایل به وسیله وای فای نیز می باشد. 

در نتیجه می توان در موقعیت های مختلف از آن بهره مند شد و توانست به راحتی در داخل آن حضور داشت. بدنه به صورت عایق ساخته شده است تا آب و رطوبت را به بیرون نشت ندهد و همچنین دمای آب را نیز تغییر ندهد. به همین خاطر است که مورد توجه قرار گرفته است و جایگزینی مناسب به جای احداث جکوزی شده است. محصول مورد نظر دارای پمپ باد سرخود می باشد که در داخل دستگاه کار گذاشته شده است و راه اندازی و تولید باد را آسان می کند. در نتیجه می توان به راحتی و در کم ترین زمان بدنه بزرگ محصول را برای استفاده و بهره برداری آماده کرد و نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول جهت استفاده درمانی نیز مد نظر قرار می گیرد و توسط افراد خریداری می شود. خرید جکوزی بادی 4 نفره اینتکس مدل Chevron از نمایندگی محصولات بادی اینتکس انجام می شود.

 نوعمربع
ظرفيت آب795 ليتر
طول180 سانتي متر
عرض180 سانتي متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس بدنهPVC و برزنت لمینت سه لایه
ظرفیت 795 لیتر
هیتردارد
نوع هیتردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 998 کیلوگرم
قابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت کنترل با تلفن همراه به وسیله وای فای
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
قابلیت تصفیه و تنظیم فشار آب
دارای پمپ باد سرخود در دستگاه
دارای ساک حمل مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشی، فشار سنج، درپوش

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...