جکوزی بادی گرد بست وی

Bestway 54184

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
41,000,000 تومان

جکوزی بادی گرد بست وی نمونه منحصر به فرد یک محیط بی نقص و حرفه ای است که می توان در محیط های باز و یا سر پوشیده آن را مورد استفاده قرار داد. این محصول بادی به منظور بهره مندی از آب گرم و قرار گیری در داخل آن ساخته شده است و هزینه های احداث یک جکوزی در داخل زمین را کاهش می دهد. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و خرید محصول را انجام داد. اغلب افرادی که دارای محیط و فضای بزرگ می باشند تمایل به ایجاد امکانات برای داشتن تفریحات آبی هستند. داشتن استخر به نوبه خود این فضا را ایجاد می کند اما برخی از افراد برای به آرامش رسیدن و استراحت تمایل به قرار گیری در آب گرم می باشند. قرار گیری در آب گرم تنها با داشتن جکوزی بادی رخ می دهد و آرامش زیادی به افراد داده می شود.

جکوزی بادی گرد بست وی

 این محصول در کنار استخر ها نصب و راه اندازی می شود و امکان استفاده از آن در هر موقع وجود دارد. بنابراین می توان گفت که یکی از محصولات محبوب به حساب می آید که افراد تمایل زیادی به داشتن آن پیدا می کنند. بدنه برای ایجاد سازگاری ضخامت زیادی دارد که در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و با اطمینان کامل خرید محصول را انجام داد. چنانچه قصد خرید این محصول بی نظیر را دارید همین حالا وارد سایت فروشگاه اینتکس شده و جکوزی بادی گرد بست وی را خریداری کنید.

نوعگرد
ظرفيت آب916 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن41.25 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد4-6 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 954 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، ریموت کنترل 

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...