جکوزی بادی پیش ساخته 6 نفره Intex 28462

Intex 28462

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی پیش ساخته 6 نفره Intex 28462 از بدنه ای محکم تشکیل شده است که قابلیت مقابله با عواملی مانند ساییدگی و ضربه و فشار را دارد. به همین خاطر است که جایگزینی مناسب به جای احداث جکوزی بتنی بوده است. برای احداث جکوزی بتنی نیاز به صرف هزینه زیاد می باشد و وقت زیادی را از افراد به خود اختصاص می دهد. بنابراین کسانی که تمایل به داشتن چنین محیطی را دارند به سختی می توانند به ایجاد آن بپردازند. اما با طراحی و تولید جکوزی بادی افراد زیادی به سمت خرید آن جذب شده اند و تمایل به داشتن آن پیدا می کنند.

خرید جکوزی بادی پیش ساخته 6 نفره اینتکس

این محصول می تواند بدنه ای محکم و سازگار باشد که در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بدنه دارای ساختار هشت ضلعی بوده است که می توان زیبایی زیادی را به دست آورد. محصول دارای امکانات زیاد و کامل می باشد. وجود زیر انداز و در پوش در کنار محصول سبب می شود که در صورت نیاز بهترین موقعیت را نصیب استفاده کنندگان کرد و در نتیجه برای آن ها راحتی را ایجاد نمود. ظرفیت محصول زیاد است و برای استفاده 6 فرد ساخته شده است. بنابراین می توان به راحتی آن را برای استفاده اعضای یک خانواده در نظر گرفت و نسبت به خرید آن اقدام نمود. برای خرید چنین محصول سازگار و منحصر به فردی تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد.

 نوع 8 ضلعی
ظرفيت آب1098 ليتر
طول218 سانتی متر
عرض168 سانتی متر
ارتفاع71 سانتی متر
جنس بدنهPVC و برزنت
ظرفیت 6 نفر
هیتر
نوع هیتردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هاقابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
قابلیت تصفیه و تنظیم فشار آب
دارای پمپ باد سرخود در دستگاه
دارای ساک حمل مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشی ، فشار سنج ، درپوش


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...