جکوزی بادی پیش ساخته گرد Bestway 54123

Bestway 54123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
41,000,000 تومان

جکوزی بادی پیش ساخته گرد Bestway 54123 ساخته شده از بدنه ای با جنس پی وی سی مقاوم است که عایق محکمی در برابر نفوذ آب می باشد. بهترین بدنه برای یک جکوزی بادی از این جنس می باشد. چرا که در بخش داخلی عایقی محکم ایجاد می کند تا در برابر گرما و دمای بالای آب نیز بهترین شرایط را ایجاد سازد. کسانی که دنبال به آرامش رسیدن در محیط های آبی می باشند می توانند جکوزی بادی را خریداری کرده و از قرار گیری در داخل آب گرم لذت ببرند. جکوزی بادی را می توان برای استفاده در کنار استخر ها و یا محیط های سر پوشیده مد نظر قرار داد. به دلیل ابعاد کم جای این محصول افراد در هر محیطی قادر به استفاده از آن می باشند و می توانند به راحتی موقعیت دلخواهی را به دست آورند.

 این محصول دارای ظرفیت آب مناسبی است که در داخل آن بتوان با خیالی آسوده تفریحات آبی مهیج را به دست آورد. از این رو کسانی که به مصرف آب حساسیت دارند و میزان آن را کنترل می کنند می توانند با مقدار معین در مصرف آب نیز صرفه جویی نمایند. در کنار بدنه دستگاهی به نام دستگاه گرمکن دیجیتال وجود دارد که به آن متصل شده و دمای آب داخل بدنه را تنظیم می کند. به همین خاطر است که به راحتی و در صورت نداشتن دسترسی به آب گرم می توان با آب سرد نیز محصول را راه اندازی و آماده استفاده نمود. برای خرید جکوزی بادی پیش ساخته گرد Bestway 54123 می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب669 ليتر
قطر180 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
وزن33.6 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-3 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 696 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، شناور قرص کلر، فیلتر

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...