جکوزی بادی هشت ضلعی اینتکس

Intex 28454

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
62,000,000 تومان

جکوزی بادی هشت ضلعی اینتکس از بدنه ای منحصر به فرد با ظاهری جذاب تشکیل شده است که می تواند برای اغلب افراد زیبا و منحصر به فرد باشد. در نتیجه خرید آن را انجام می دهند و می توانند به آن به آرامش برسند. بدنه برای داشتن سازگاری بیش تر دارای زیر انداز و در پوش می باشد که می تواند کارایی محصول را بالا ببرد و همچنین طول عمر آن را نیز افزایش دهدد. جکوزی بادی دارای بدنه ای هشت ضلعی است که در مقایسه با سایر محصولات مشابه از ظاهری منحصر به فرد و خاص تشکیل شده است. دیواره ها دارای ضخامت زیاد هستند که بر خلاف برخی از محصولات بادی استحکام زیادی دارد. ضخامت بدنه استوار بودن آن را شامل می شود و می تواند در مدت زمان طولانی و در زمان استفاده از محصول بدون تحرک و ثابت بر روی سطوح قرار گیرد.

جکوزی بادی هشت ضلعی اینتکس

زیر انداز بخش کف را دارای مقاومت بیش تر می کند و می تواند آن را غیر قابل نفوذ تر سازد. داشتن در پوش نیز مزیت های زیادی را به دنبال دارد که یکی از مهم ترین آن حفظ دمای آب داخل بدنه برای مدت زمان طولانی می باشد. به همین خاطر است که می توان از آب داخل آن در مدت زمان مختلف استفاده کرد و به لذت قرار گیری در محیط های آبی رسید. کسانی که تمایل به خرید جکوزی بادی هشت ضلعی اینتکس اصل و اورجینال را دارند می توانند آن را از طریق نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارش دهند. همچنین شماره های درج شده داخل وب سایت اینتکس تهران به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات شما در پروسه خرید هستند.

 نوع 8 ضلعی
ظرفيت آب795 ليتر
طول201 سانتي متر
عرض201 سانتي متر
ارتفاع71 سانتی متر
جنس بدنهPVC و برزنت
ظرفیت 4 نفر
هیتر
نوع هیتردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 998 کیلوگرم
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
قابلیت تصفیه و تنظیم فشار آب
دارای پمپ باد سرخود در دستگاه
دارای ساک حمل مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشي، فشار سنج، قرص و سبد کلر، درپوش

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...