جکوزی بادی جدید بست وی Bestway 60013

Bestway 60013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,500,000 تومان

جکوزی بادی جدید بست وی Bestway 60013 از بدنه ای تک رنگ تشکیل شده است که به نوبه خود آن را خاص و منحصر به فرد نموده است. این محصول می تواند نیاز افراد به قرار گیری در آب گرم را برطرف کند و برای کسانی که دارای مشکل در ناحیه استخوان و عضلات می باشند مورد استفاده قرار گیرد. دیواره ها دارای ضخامت زیاد هستند که در نتیجه استحکام بالایی به آن بخشیده اند. در واقع به وسیله ساختار محکم و دیواره های ضخیم است که کارایی جکوزی بادی به مراتب بیش تر از جکوزی بتنی خواهد بود. با نصب و راه اندازی این محصول در محل می توان آن را مجدد جمع آوری کرده و برای استفاده به محیطی دیگر هدایت نمود.

خرید جکوزی بادی جدید بست وی

این یک مزیت مهم است که در جکوزی بتنی وجود ندارد اما افراد با خرید جکوزی بادی قادر به کسب آن می باشند. درد داخل دیواره ها ساختاری ایجاد شده است که به محیط داخل بدنه حباب وارد می کند و تولید موقعیت دلخواهی را می کند. در نتیجه آب به طور مداوم شروع به حباب درست کردن می کند و موقعیت دقیقا شبیه به جکوزی های بتنی می شود. گرمکن دیجیتال و اتصال آن به بدنه محصول نیز حائز اهمیت است. چرا که دمای آب را یکسان نگه می دارد وبه میزان لازم گرم می کند. برای خرید این محصول تنها می توان به فروشگاه اینتکس مراجعه کرد.

جکوزی بادی جدید بست وی Bestway 60013 با کیفیت

نوعگرد
ظرفيت آب806 ليتر
قطر196 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
وزن40 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد4-6 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هانصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشی ، ریموت کنترل 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...