جکوزی بادی بست وی چراغ دار Bestway 60009

Bestway 60009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,000,000 تومان

جکوزی بادی بست وی چراغ دار Bestway 60009 از سری محصولات جدید بست وی است که با بدنه ای منحصر به فرد و جذاب برای علاقه مندان موقعیت ایجاد کرده است. این محصول را می توان با داشتن بدنه ای زیبا خریداری نمود و آن را برای داشتن دسترسی به آب های گرم در محیط های شخصی راه اندازی کرد. جکوزی بادی به منظور جایگزین شدن به جای جکوزی های بتنی ساخته شده است و از مزیت های زیادی برخوردار می باشد. مهم ترین مزیت آن وجود گرمکن دیجیتال است که به بدنه متصل می شود و می تواند آب داخل آن را به سرعت گرم کند.

خرید جکوزی بادی بست وی چراغ دار جدید

از این رو میزان آب داخل بدنه در زمان کم به دمای دلخواه افراد می رسد و می تواند بهترین شرایط را ایجاد سازد. در داخل بدنه چراغ ال ای دی کار گذاشته شده است که زیبایی محیط را دو چندان می کند. این چراغ ها روشنایی را در زیر آب ایجاد می کند و می تواند برای افراد منحصر به فرد باشد. چراغ ال ای دی در بخشی کار گذاشته شده است که آب و رطوبت به آن برخورد نمی کند و از سوختن آن نیز جلوگیری می شود. در نتیجه می توان با خیالی آسوده از وجود چنین محصول منحصر به فرد بهره مند شد. جکوزی بادی را به راحتی خریداری کنید. چرا که هم در فروشگاه اینتکس ایران موجود می باشد و هم در سایت اینتکس وجود دارد. در نتیجه می توان به هر روش که مایل بود خرید آن را انجام داد.

نوعگرد
ظرفيت آب669 ليتر
قطر180 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
وزن35.5 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هانصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشی ، ریموت کنترل 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...