جکوزی بادی بست وی برای ویلا Bestway 54138

Bestway 54138

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34,000,000 تومان

جکوزی بادی بست وی برای ویلا Bestway 54138 می تواند گزینه ای منحصر به فرد برای راه اندازی در کنار استخر باشد و در این محیط بهترین موقعیت را ایجاد سازد. جکوزی بادی را می توان با برند اصل و اورجینال بست وی سفارش داد و از وجود آن بهره مند شد. این محصول به دلیل اورجینال بودن دارای ضخامت زیاد می باشد و سازگار با محیط های مختلف است. همچنین این محصول طول عمر بالایی دارد که آن هم ناشی از استفاده از بهترین مواد اولیه در طراحی محصول می باشد. جکوزی بادی را می توان برای ویلا در نظر داشت. چرا که در این محیط افراد به استراحت می پردازند و به دلیل تفریح و سرگرمی به آن مراجعه می کنند.

 در نتیجه باید به تجهیز کردن این محصول به تمامی وسایل تفریحی و آبی اقدام نمود. جکوزی بادی دیواره ای ضخیم دارد که از بافت سلولی برخوردار است و عایق محکمی در برابر تمامی عوامل می باشد. بنابراین قادر به حفظ آب گرم در داخل خود است و این قابلیت را برای مدت زمان طولانی برقرار می سازد. بدنه غیر قابل نفوذ است به طوری که اگر رطوبت و آب به داخل بافت سلولی وارد شود این بافت سست می شود و از بین می رود. در نهایت کارایی و کاربرد محصول از بین خواهد رفت و دیگر قابل استفاده نیست. خرید این نمونه از محصولات بادی که دارای بدنه اصل و اورجینال می باشند و سازگار بوده اند تنها از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

نوعبیضی
ظرفيت آب795 ليتر
طول180 سانتي متر
عرض180 سانتي متر
ارتفاع71 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 867 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، فشار سنج

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...