جکوزی بادی بزرگ اینتکس Intex 28432

Intex 28432

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
35,000,000 تومان

جکوزی بادی بزرگ اینتکس Intex 28432 از سری محصولات اصل و اورجینال است که از ضخامت زیادی تشکیل شده است. به طوری که می توان نسبت به بدنه مقاوم محصول اشاره داشت. این بدنه از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است که میزان سازگاری بالایی دارد . در نتیجه در محیط های مختلف نصب و راه اندازی می شود و می تواند طول عمر بالایی را به خود اختصاص دهد. بدنه دارای آب گرم در داخل خود می باشد که برای قرار گیری افراد در داخل محصول در نظر گرفته شده است. از این رو اب گرم موجود در بدنه کارایی آن را ایجاد می کند.

خرید جکوزی بادی بزرگ اینتکس ارزان

کسانی که به تجویز پزشک می بایست آب درمانی را انجام دهند و در مدت زمان طولانی و به صورت مکرر در داخل آب گرم قرار گیرند می توانند جکوزی بادی را خریداری کرده و در محیط های شخصی نسبت به راه اندازی آن اقدام نمایند. این محصول بهترین محیط برای علاقه مندان را ایجاد می کند که در نتیجه می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. جکوزی بادی بدنه ای جادار و منحصر به فرد دارد. به طوری که در داخل آن 6 نفر به طور همزمان جای می گیرند. از این رو افراد به همراه دوستان خود و یا اعضای خانواده خود قادر به بهره مندی از آب گرم می باشند و می توانند به صورت مکرر از آن استفاده نمایند. خرید جکوزی بادی از طریق سایت اینتکس انجام می شود.

نوعگرد
قطر216 سانتی متر
ارتفاع71 سانتی متر
وزن46 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد6 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هانصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشی ، ریموت کنترل 

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...