جکوزی بادی با گرمکن دیجیتالی Bestway 54148

Bestway 54148

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,800,000 تومان

جکوزی بادی با گرمکن دیجیتالی Bestway 54148 مزیت های زیادی دارد و از کاربرد بیش تری نسبت به جکوزی بتنی برخوردار می باشد. در واقع این محصول به دلیل جایگزین شدن با استخر بتنی ساخته شده است و از طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد. لایه های تشکیل دهنده بدنه از ضخامت زیادی برخوردار است که در واقع بدنه ای عایق را ایجاد کرده است که در برابر نشت آب به بیرون از بدنه مقاومت دارد. همچنین عایق بودن آن سبب می شود که دیواره ها در مقابل دمای بالایی که توسط گرمکن دیجیتال ایجاد می شود مقاومت کامل داشته باشد و آسیب نبیند. بنابراین دیواره ها و بدنه نیز برای استفاده از این محصول در طولانی مدت سازگاری دارد و می تواند به راحتی بهترین موقعیت را ایجاد سازد.

در کنار بدنه گرمکن دیجیتالی وجود دارد که به بدنه متصل می شود. این بخش از محصول دارای صفحه دیجیتال بوده است که دمای آب داخل بدنه را نشان می دهد. از این رو می توان با خیالی آسوده دمای مد نظر را به صفحه دیجیتال داد تا آب داخل محصول به میزان لازم گرم شود و آماده استفاده علاقه مندان گردد. بنابراین می توان این محصول را سازگار با تمامی افراد در نظر گرفت که در هر شرایط و با هر میزان دمایی قادر به استفاده از آب گرم موجود در داخل بدنه خواهند بود. برای جکوزی بادی با گرمکن دیجیتالی Bestway 54148 با مزیت های زیاد و کاربردی تنها می توان به فروشگاه ایران اینتکس مراجعه کرد.

نوعگرد
ظرفيت آب806 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
وزن40.7 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد3-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 840 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، ریموت کنترل 

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...