جکوزی بادی با بدنه گرد Intex 28426

Intex 28426

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
70,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی با بدنه گرد Intex 28426 بهترین گزینه برای استفاده در باغ و ویلا می باشد که می توان آن را در داخل حمام های بزرگ و یا سالن های مختلف مورد استفاده قرار داد. این محصول می تواند به راحتی نیاز افراد به داشتن آب گرم و قرار گیری در داخل آن را پاسخ بدهد و در نتیجه شرایط خوبی را برقرار سازد. محصول مورد نظر از بدنه ای نرم و قابل انعطاف تشکیل شده است اما به نوبه خود از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشد. به همین خاطر است که بر روی سطوح تعادل خود را حفظ می کند و واژگون نمی شود.

خرید جکوزی بادی با بدنه گرد

این بدنه دلخواه می تواند به راحتی در دسترس افراد قرار گیرد و جایگزینی مناسب به جای احداث جکوزی بتنی باشد. با قرار دادن جکوزی بادی در کنار استخر مجموعه ای پر کاربرد و پر استفاده از محیط های آبی ایجاد می شود که به نوبه خود افراد زیادی را به خود جذب می کند. داشتن این محیط ها برای افراد لذت بخش است که تمایل به داشتن آن در محیط های شخصی دارند. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن محصول در محیط های شخصی خود اقدام کرد و آن را برای استفاده اعضای یک خانواده 4 نفره در نظر گرفت. خرید جکوزی بادی با بدنه جادار و گرد از طریق سایت اینتکس انجام می شود.

نوعگرد
ظرفيت آب795 ليتر
قطر196 سانتی متر
ارتفاع71 سانتی متر
وزن40 کیلوگرم
جنس بدنهPVC دو لایه مقاوم
پمپ تصفيه
نوع پمپسرخود
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
اقلام همراهDVD آموزشی ، بسته تعميرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...