جکوزی بادی با بدنه طرحدار intex 28442

intex 28442

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
68,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی با بدنه طرحدار intex 28442 از زیبایی ظاهری خاصی برخوردار است که در زمان خرید توجه عده زیادی را به خود جلب می کند. این محصول سازگار بوده است و از ظرفیت 6 نفره برخوردار می باشد. بدنه از جنس پی وی سی بوده است که طرح رنگ طوسی بر روی آن قرار گرفته است. این بدنه در طولانی مدت دچار رنگ پریدگی نخواهد شد و تغییر حالت در ظاهر آن رخ نمی دهد. بنابراین کسانی که به سمت داشتن یک محصول جذاب می روند و تمایل به نصب آن در ویلا و در کنار استخر ها را دارند می توانند این جکوزی بادی را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرند.

خرید جکوزی بادی با بدنه طرحدار

وجود محصول در لبه بدنه خود دارای چراغ ال ای دی است که فضا را روشن می کند. این چراغ سبب جلب توجه مخاطب می شود و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد. علاوه بر این موارد در داخل بدنه به طور مداوم حباب تولید می شود که در نتیجه می تواند اب داخل آن را به حالت منحصر به فردی در بیاورد. این حالت حباب دار در آب داخل بدنه در محیط استخر بتنی نیز ایجاد می شود و می تواند بهترین ترکیب را ایجاد سازد. بدنه در برابر ساییدگی و فشار و برخورد سازگار است اما نباید آن را بر روی سطوح ناهموار کشاند. چرا که با این کار به سرعت بدنه دچار خرابی و سوراخ شدن می شود و کارایی آن به خطر می افتد. خرید و ثبت سفارش این جکوزی بادی از سایت فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر است.

نوعگرد
ظرفيت آب1098 ليتر
قطر216 سانتی متر
ارتفاع71 سانتی متر
وزن67 کیلوگرم
جنس بدنهPVC دو لایه مقاوم
پمپ تصفيه
نوع پمپسرخود
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
اقلام همراهDVD آموزشی ، بسته تعميرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...