جکوزی بادی اینتکس 4 نفره Intex 28476

Intex 28476

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
64,800,000 تومان
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی اینتکس 4 نفره Intex 28476 با کیفیت ترین محصول برای بهره مندی از آب گرم می باشد و موقعیت دلخواهی را به وجود می آورد. این بدنه دارای ظرفیت قرار گیری 4 فرد به طور همزمان می باشد که می تواند راحت ترین حالت را ایجاد سازد. بدنه ضد آب جکوزی بادی سبب ایجاد یک عایق شده است که هم مانعی بر سر راه نشت آب به بیرون از بدنه می شود و هم می تواند از نفوذ رطوبت و آب به بافت های داخل دیواره ها جلوگیری کند. این عایق در برابر گرما و حرارت نیز کاربرد دارد و مانع از خروج دمای گرم محصول می شود.

خرید جکوزی بادی اینتکس 4 نفره Intex 28476

بنابراین می توان آب گرم را برای مدت زمان طولانی در داخل محصول حفظ نمود و در نتیجه به صورت مکرر از آن استفاده کرد. بدنه محصول در بخش کناری دارای دستگیره می باشد که نشان دهنده امکان تغییر مکان محصول به راحتی می باشد. بدنه با این دستگیره بر روی سطوح صاف کشیده می شود و می تواند به موقعیت های مختلف هدایت شود. در نتیجه به آسانی امکان حمل و نقل و جا به جایی وجود دارد که در این محصول به وسیله داشتن دستگیره های محکم بر روی دیواره ها برقرار خواهد شد. بدنه دو رنگ و زیبای جکوزی بادی اینتکس سبب جلب توجه مخاطب می شود و می تواند میزان فروش آن را بالا ببرد. در صورت علاقه مندی به داشتن جکوزی بادی اینتکس 4 تفره به فروشگاه بزرگ اینتکس مراجعه نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب795 ليتر
قطر196 سانتی متر
ارتفاع71 سانتی متر
وزن40 کیلوگرم
جنس بدنهPVC دو لایه مقاوم
پمپ تصفيه
نوع پمپسرخود
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعميرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...