جامپینگ دارای تأییدیه آلمان قطر 1 متری

Trampoline 043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

جامپینگ دارای تأییدیه آلمان قطر 1 متری یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های ترامپولین ارائه شده در سایت اینتکس ایران است که با ارزان ترین قیمت در دسترس شما قرار دارد. این محصول خاص و ویژه با بهره مندی از کیفیت ایده آل برای استفاده در فضاهای محدود طراحی شده و برای مصارف باشگاهی و استفاده در منازل و آپارتمان ها نیز مناسب می باشد.

ترامپولین فنری یک متری دارای تأییدیه آلمان

این جامپینگ خاص و جذاب به صورت فنری طراحی شده است و صفحه ترامپولین توسط فنری هایی به بدنه محصول متصل می باشد. صفحه ترامپولین نیز از جنس پلی پروپیلن بوده که دارای مقاوت بالایی می باشد و در برابر ساییدگی و پارگی استحکام زیادی دارد. این صفحه انعطاف مناسبی داشته و توسط فنر هایی استاندارد و حرفه ای به بدنه متصل شده است. این فنر ها دارای روکش می باشند و وجود روکش بر روی فنر ها موجب می شود تا در برابر آسیب حفظ شوند و از برخورد دست و پای کودکان به فنر نیز جلوگیری خواهد شد. این محصول دارای شش پایه بوده که از بهترین نوع آلیاژ آهن ساخته شده است. این پایه ها دارای آبکاری می باشند و به صورت گالوانیزه هستند. به همین دلیل در برابر آسیب هایی مانند زنگ زدگی و تغییر رنگ استحکام بالایی دارند. در زیر پایه های ترامپولین نیز کفشک هایی از جنس لاستیک نرم وجود دارد که ضربات ناشی از پریدن را خنثی کرده و جلوی لرزش و صدای پریدن را می گیرد.

برای خرید جامپینگ دارای تأییدیه آلمان قطر 1 متری با ارزان ترین قیمت به سایت اینتکس ایران مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید. برای خرید حضوری نیز با شماره های موجود در سایت اینتکس ایران تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول و عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در باشگاه ورزشی
وزن کل 8.5 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...