جامپبنگ بادی مدل میکی موس بست وی Bestway 91012

Bestway 91012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,120,000 تومان

جامپبنگ بادی مدل میکی موس بست وی Bestway 91012 بهترین محیط برای بازی و سرگرمی های مهیج کودکان است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. به دلیل داشتن طرح میکی موس به محصولی با قابلیت و ظاهری خاص تبدیل شده است که می توان به راحتی نسبت به خرید آن اقدام کرد و محصول را سفارش داد. این طرح بی نظیر و زیبا دارای رنگبندی شاد است و موقعیت را برای مورد پسند قرار گرفتن توسط کودکان مهیا می کند. در نتیجه پر فروش ترین محصول بادی برای کودکان محسوب می شود. جامپینگ بادی محصولی با دیواره های بادی و بلند است که در زمان بازی و تفریح کودکان مشکلی برای آن ها ایجاد نمی شود و می توانند در این محیط محصور شده به راحتی حضور داشته باشند.

فروش جامپبنگ بادی مدل میکی موس بست وی Bestway 91012 | اینتکس ایران این جامپینگ بادی را می توان با طرح پر فروش میکی موس سفارش داد و کودکان را غافلگیر نمود. غافلگیری آن ها در روز تولد به وسیله این هدیه زیبا و جذاب سبب می شود تا بیش ترین استفاده را از این محصول داشته باشند و بتوانند ساعات خوشی را به وسیله آن سپری کنند. جامپینگ بادی محصولی بی نظیر و کاربردی است که بدنه ای مقاوم دارد و در داخل آن امکان پرش و جامپینگ نیز وجود دارد. در صورت تمایل به خرید جامپبنگ بادی مدل میکی موس بست وی Bestway 91012 می توانید به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و آن را سفارش دهید.

جامپبنگ بادی مدل میکی موس بست وی Bestway 91012 ارزان | اینتکس ایران

 نوع خانگی
 قطر 152 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 وزن 4.9 کیلوگرم
 ضخامت لایه ها0.27 تا 0.29 میلی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دیواره های محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...