توپ بادی کودک طرح پسر جنگلی 31040

Bestway 31040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
175,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک طرح پسر جنگلی 31040 بهترین وسیله برای سرگرم کردن کودکان در محیط های مختلف می باشد که دارای قابلیت استفاده در محیط های آبی و یا خشکی را نیز دارد. به همین خاطر است که با خرید آن می توان بهترین و مهیج ترین موقعیت را به دست آورد و از آن بهره مند شد. این محصول مناسب استفاده رده سنی دو سال به بالا می باشد و برای کودکان ساخته شده است و تفریح مهیج توپ بازی در محیط های آبی را ایجاد می کند. به همین خاطر است که با داشتن توپ بادی کودکان توانسته اند در داخل استخر تایم طولانی به تفریحات آبی بپردازند و از آن بهره مند شوند. این محصول بی نظیر و کاربردی دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که بدنه را با کیفیت کرده است و بدون پلیسه می تواند برای استفاده در طول عمر بالا کاربرد داشته باشد.

خرید توپ بادی کودک مدل 31040

در محیط های آبی مانند استخر کودکان می توانند به همراه والدین خود مشغول سرگرمی های آبی شوند و بتوانند بهترین و منحصر به فرد ترین موقعیت را داشته باشند. این محصول به دلیل تاشو بودن و کمجا بودن در مسافرت و گردش به همراه افراد می باشد و در صورت رسیدن به مکان مورد نظر می توان آن را راه اندازی نمود. توپ بادی توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و به دلیل داشتن طرح های چاپی و زیبا که رویه آن را تشکیل داده است دارای جذابیت زیبا نیز می باشد. رنگبندی و طرح هایی که بر روی بدنه قرار دارد بدون پس دادن رنگ و بدون تغییر حالت در اختیار افراد می باشد و می تواند موجب رضایت مخاطب شود و در نهایت می تواند توجه آن ها را به خود جلب کند. جهت سفارش و خرید این محصول سازگار تحت عنوان توپ بادی کودک طرح پسر جنگلی 31040 به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید و محصول را از دسته بندی توپ بادی تهیه نمایید و آن را با برند اصل بست وی سفارش دهید.

توپ بادی کودک طرح پسر جنگلی

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
 طرح محصولکودک جنکلی
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...