توپ بادی کودک طرح ماهی intex 59050

intex 59050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
90,000 تومان

توپ بادی کودک طرح ماهی intex 59050 برای تمامی کودکان طرحی جذاب دارد و می تواند مورد توجه آن ها قرار گیرد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که محصولی اصل و اورجینال را شامل می شود و می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که به دنبال وسیله ای تفریحی برای فرزندان خود می باشند. توپ بادی سبک و قابل حمل است که هم به صورت خالی از باد به راحتی جا به جا می شود و هم می توان آن را در حالت خالی از باد با خود به همراه داشت. در نتیجه کسانی که به مسافرت و تفریح می روند می توانند توپ بادی را با خود به همراه داشته باشند و از وجود آن لذت ببرند. طرح های رویه محصول بدون تغییر می باشد و بدون ایجاد رنگ پریدگی و رنگ پس دادن می تواند در طی مدت زمان طولانی مورد بهره برداری کودکان قرار گرفته و برای آن ها لذت بخش باشد.

خرید توپ بادی کودک طرح ماهی

تفریحات مهیج آبی به وسیله توپ بادی ایجاد می شود و به راحتی رخ می دهد. در نتیجه کودکان را سرگرم می سازد و جهت جلب رضایت آن ها در مسافرت و گردش می شود. بدنه با کیفیت محصول از جنس وینیل می باشد که افراد از آن در طول عمر بالا استفاده می کنند و شاهد هیچ مشکل و خرابی از آن نخواهند بود. وزن محصول بسیار سبک می باشد و قابلیت حمل آسان دارد. از این رو مشکلی از بابت داشتن آن در کنار سایر وسایل همراه در مسافرت و گردش وجود نخواهد داشت. توپ بادی را می توان به عنوان یک هدیه در روز های خاص به کودکان کادو داد و برای آن ها ایجاد شادی و نشاط نمود. در نتیجه آن ها را غافلگیر کرد و برای آن ها موقعیت داشتن تفریحات آبی را ایجاد کرد. هر یک از کسانی که به دنبال خرید توپ بادی کودک طرح ماهی intex 59050 می باشند تنها می توانند محصول را از فروشگاه اینتکس سفارش دهند.

قیمت توپ بادی کودک طرح ماهی اینتکس

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت بدنه 0.22 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب رده سنی 3 سال به بالا
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...