توپ بادی مدل باربی Bestway 93201

Bestway 93201

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
74,000 تومان

توپ بادی مدل باربی Bestway 93201 یکی از خاص ترین محصولات تفریحی بادی است که برای دختر ها ساخته شده است. در ساخت این محصول نهایت خلاقیت به کار گرفته شده است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. به دلیل داشتن بدنه فانتزی و رنگبندی جذاب افراد می توانند نسبت به داشتن آن تمایل بیش تری نشان دهند و آن را برای کودکان خود خریداری کنند. چرا که کودکان به چنین محصولاتی تمایل دارند و برای آن ها کاربرد دارد. توپ بادی هم در محیط های آبی و هم در خشکی قادر به استفاده است و از بدنه ای سازگار برخوردار می باشد.

توپ بادی مدل باربی Bestway 93201 | اینتکس ایران

 افراد می توانند در زمان رفتن به مسافرت و یا گردش بدنه را با خود به حالت تاشو به همراه داشته باشند و در صورت مناسب بودن فضا به وسیله پمپ باد بدنه را آماده استفاده نمایند. وزن محصول کم است بنابراین برای حمل و نقل و یا استفاده توسط کودکان مشکلی شامل حال افراد نخواهد شد. این محصول را می توان به راحتی راه اندازی کرد و تنها دارای یک دریچه ورود باد می باشد. این دریچه قادر به تخلیه بدنه نیز خواهد بود و به سرعت می تواند بدنه را به حالت تاشو تبدیل کند. توپ بادی مدل باربی است که بیش ترین محبوبیت را در بین دختران دارد. از این رو این محصول به نام محصول دخترانه نیز شناخته می شود. داشتن توپ بادی مدل باربی از طریق مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس صورت می گیرد و خرید از آن قیمت مناسب را شامل افراد می کند .

خرید توپ بادی مدل باربی Bestway 93201 | اینتکس ایران

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
 رنگبندی داخلی قرمز ، آبی ، سبز ، زرد
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...