توپ بادی بسکتبال کودک 31004

Bestway 31004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
175,000 تومان

توپ بادی بسکتبال کودک 31004 با کیفیت ترین محصولی است که می تواند تفریحات مهیج را برای افراد رقم بزند و برای آن ها اوقات فراغت خوبی را ایجاد کند. این توپ بادی دارای بدنه ای با جنس وینیل می باشد که هم در برابر اشعه آفتاب سازگاری دارد و هم می تواند در محیط های آبی بهترین کاربرد را داشته باشد. بهره مندی از این توپ بادی سبب ایجاد تفریح در بین کودکان و والدین شده است که اوقات خوشی را برای افراد رقم می زند و می تواند در فصول گرم سال نیز بهترین موقعیت را ایجاد سازد. توپ بادی سبک و قابل حمل است که در مکان های مختلف استفاده می شود. علاوه بر این موارد ضخامت بدنه سبب شده است که در برابر اشعه خورشید مقاومت داشته باشد و در نهایت بدون ایجاد ساییدگی و خرابی مورد بهره برداری قرار گیرد. رنگ بدنه و به علاوه ساختار آن در برابر اشعه خورشید تغییر نمی کند و بدنه دچار پس دادن رنگ نمی شود.

خرید توپ بادی بسکتبال کودک

محصول سازگار ترین گزینه برای تفریحات کودکان است که دارای قابلیت ضد حساسیت نیز می باشد. در نتیجه این رده سنی که دارای پوست حساس می باشند می توانند از توپ بادی مد نظر بهره مند شوند و از داشتن آن لذت ببرند. در طی تایم طولانی افراد قادر به استفاده از محصول می باشند که دچار هیچ مشکلی نمی شود. بدنه به گونه ای ساخته شده است که در اثر آسیب به شکل سوراخ شدگی می توان از برچسب تعمیرات استفاده کرد و بدنه را پنچر گیری نمود. به هر حال این محصول سازگار ترین حالت ممکن را برای تفریحات کودکان ایجاد می کند که می توان والدین نیز با آن ها بازی کنند و بهترین موقعیت را به دست اورند. این محصول سازگار و منحصر به فرد دارای قیمت مناسب است که تنها از نمایندگی محصولات بادی اینتکس خریداری می شود و می توان از کیفیت آن و اصل بودن محصول اطمینان کامل را حاصل کرد.

قیمت توپ بادی بسکتبال مدل 31004

نوع گرد
 قطر 41 سانتی متر
 طرح توپ بسکتبال
 وزن 80 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...