تشک داخل ماشین مجهز لاکچری car air bed کرم

luxury car air bed A084

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

تشک داخل ماشین مجهز لاکچری car air bed کرم ساختار چند لایه دارد که از جنس پی وی سی تشکیل شده است و می تواند مقاومت زیادی در برابر عوامل مختلف داشته باشد. این محصول خاص بر روی خود دارای جنس پی وی سی مخمل می باشد که در نتیجه می توان با دوام و طول عمر لطافت و نرمی نیز داشته باشد و در نهایت موجب خرید و استفاده تمامی علاقه مندان قرار گیرد. این محصول بی نظیر دارای رنگ جذاب نیز بوده است که با توجه به روکش صندلی ها و تو دوزی های ماشین مورد خریداری قرار می گیرد. علاوه بر این موارد بخش های بادی تشکیل دهنده تشک بادی توانسته راحتی زیادی را ایجاد کند که استاندارد و ایمن بوده است و می توان با رضایت کامل نسبت به خرید آن اقدام کرد. در دو طرف محصول که امکان برخورد افراد به ویژه کودکان بیش تر می باشد بخشی بادی با نام تاج بادی ایجاد شده است که امکان جدا کردن آن نیز وجود دارد. 

اما با قرار دادن آن کودکان یا سایر افراد دچار آسیب نخواهند شد و تنها نرمی و لطافت را تجربه می کنند. این تشک بادی در بخش های تشکیل دهنده خود دارای دریچه های مختلف برای باد کردن می باشد که به صورت مجزا امکان باد کردن آن را مهیا کرده است. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده محصول دلخواهی را خریداری کرد که هم به راحتی راه اندازی می شود و هم در صورت تمایل جمع آوری و هدایت می شود. جهت جمع آوری تشک بادی نیز می توان از پمپ باد همراه آن استفاده کرد. چرا که این پمپ باد دو کاره می باشد و امکان مکش باد داخل بدنه را نیز دارد. در نتیجه در زمان جمع آوری محصولات بادی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کسانی که به دنبال خرید بهترین تشک داخل ماشین مجهز لاکچری کرم می باشند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را از دسته بندی تشک بادی داخل ماشین سفارش دهند.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
ابعاد تاج بادی 37*80 سانتی متر
ابعاد حفاظ بادی 37*122 سانتی متر
با قابلیت جدا کردن تاج بادی
برند car air bed
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...