تشک داخل ماشین مجهز لاکچری car air bed مشکی

luxury car air bed A084

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

تشک داخل ماشین مجهز لاکچری car air bed مشکی از بخش های مختلف تشکیل شده است که می توان بر روی آن احساس آرامش و راحتی را تجربه کرد و در نتیجه توانست بهترین اوقات را به دست آورد. این محصول به گونه ای ساخته شده است که قابلیت قرار گیری در داخل تمامی خودرو ها را دارد و در نتیجه می تواند سازگار ترین حالت ممکن را ایجاد نماید. با این وجود است که برای رفتن به مسافرت می توان این محصول را تهیه کرد و در داخل خودرو خود به راحتی راه اندازی نمود. نحوه نصب و راه اندازی این محصول ساده می باشد که با وجود پمپ باد فندکی دو کاره بهترین حالت ممکن را خواهد داشت. از این رو می توان این محصول را به راحتی باد کرد و در زمان نیاز به جمع آوری نیز به راحتی باد داخل آن را تخلیه نمود. زیرا پمپ باد مد نظر قابلیت مکش باد داخل بدنه را نیز دارد و می تواند در کم ترین زمان بهترین موقعیت و شرایط را داشته باشد و در نهایت بدنه به حالت تاشو در آمده و برای حمل و نقل و جا به جایی آماده می شود.

 این محصول بی نظیر به راحتی نگه دارای نیز می شود که بدنه خالی از باد تاشو می شود و در بسته بندی قرار می گیرد و از گزند هر گونه آسیب در امان می ماند تا در زمان نیاز مجدد راه اندازی شود. سطحی که به وسیله این محصول به دست می آید مناسب استفاده تمامی رده های سنی می باشد اما می توان آن را به عنوان یک سطح استاندارد برای کودکان معرفی کرد که تمامی آیتم های استاندارد بودن و ایمن بودن را دارا می باشد و می تواند به راحتی برای آن ها جهت رفتن به مسافرت و یا جایگزین شدن به جای صندلی ماشین مورد استفاده قرار گیرد. صندلی ماشین برای استفاده یک کودک می باشد اما بر روی تشک بادی داخل ماشین دو یا سه کودک نیز جای می گیرند. کسانی که تمایل به خرید تشک داخل ماشین مجهز لاکچری مشکی دارند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایند.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
ابعاد تاج بادی 37*80 سانتی متر
ابعاد حفاظ بادی 37*122 سانتی متر
با قابلیت جدا کردن تاج بادی
برند car air bed
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...